Is dit de 6 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pans, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pans

Pans Lid

14 jul 2007
    12
    0
    0
    Hallo,

Ik zie het even niet meer zitten en heb geruststelling nodig.

Senna is nooit een makkelijk slapertje geweest, maar momenteel is het werkelijk hel.
    's Ochtends wil ze nog wel makkelijk drie kwartier slapen en na haar badje ook nog wel drie kwartier en that's it.
    Wanneer ik haar 's middags weer op bed leg is het huilen en huilen geblazen. Ik heb haar sinds hele lange tijd weer eens laten huilen in de hoop dat ze dan in slaap zou vallen... nou no way!
    Wordt er krankjorum van.
    Ze moet hartstikke moe wezen en ze gaapt bijna constant maar slapen..... nee hoor! 's Avonds gaat het in slaap vallen ook al erg moeizaam en sinds een week wordt ze dan ook weer eens een keer of twee wakker wat ze voorheen niet had.
    Ook eet ze veel slechter en ze eist werkelijk al mijn aandacht op. Niets is goed, behalve als mamma met haar bezig is.
    Gisteren boog de vrouw van de groenteboer over de kinderwagen heen en ze zet me het toch op een krijsen. Ze ziet die mevrouw bijna iedere dag!

Gaat dit nog over?

Anna

2. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    niemand?

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nou of het een sprong is weet ik niet maar ik herken het wel! Ons zoontje is ook nooit een makkelijke slaper geweest maar de laatste paar weken is het ook nog lastiger geworden! Hij wordt sinds die tijd 's avonds een aantal keren huilend wakker, en 's nachts ook weer regelmatig. Hij wil het liefst dat ik hem de hele dag bij me neem. Spelen in de box gaat nog wel maar niet te lang terwijl hij zich er voorheen goed kon vermaken.

4. Kimmy83

Kimmy83 Lid

27 jun 2007
    92
    0
    0
    Tijdens de 6 maanden sprong van ons meiske, sliep ze in één keer wel 3 uur minder per dag (gelukkig sliep ze wel goed als ze sliep). Verder viel me op dat ze inderdaad in één keer kon gaan huilen bij het zien van iemand die ze toch kende en dat niets goed was. In de box = huilen, onder de gym = huilen, in de wipper = huilen, niets was goed af en toe heb ik haar van ellende gewoon maar in bed gelegd. Soms ging ze slapen en soms ook niet. Gelukkig heeft het bij haar niet al te lang geduurd twee weken denk ik. En nu slaapt ze in één keer weer veel meer per dag. Echt raar, maar waar!

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik herken het zeker. Mijn zoontje is nu bijna 6 maanden heeft in de laatste drie dagen meer gehuild dan in al die 6 maanden samen. Verschrikkelijk... Hij is doodmoe, maar gaat niet slapen, alleen maar huilen huilen huilen. Op de arm, in de draagdoek, in bed, het maakt niet uit, hij gaat maar door, soms wel 2 uur aan een stuk. Opeens drinkt hij weer minder en komt s nachts voor een fles.
    Ik hoop da thet snel over gaat. Vooral dat huilen, want ik weet gewoon niet wat ik met hem aanmoet als hij zo is... Als hij zelfs op de arm rustig een uur aan een stuk blijft huilen :(

Deel Deze Pagina