Niet in slaap vallen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iris86, 12 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Pfff waar ik de vorige zwangerschap sliep als een blok kom ik nu niet in slaap. Zit net om half 10 op de bank en word me toch moe. Lekker in m'n bedje. Kussens in m'n rug. Kruik op m'n buik. Lig lekker. En dan.... Ik val maar niet in slaap. Zo bizar!
    Herkennen jullie dit, iemand nog een idee?? Val zelfs niet in slaap van de emesafene. Nu amper misselijk. Geen piekeren. Ik blijf in de fase voor je in slaap valt dat halve doezelende. Maar knopje van slapen gaat niet om.
    Hoe kan dat nou weer. Had me toch verheugd op makkelijker slapen. Ben normaal ook een moeilijke slaper, als ik eenmaal sliep dan is het prima. Maar dit slaat alles. Word ook elk uur wakker.

2. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    O my join the club....
    Normaal zo nodig ook een slaaptablet hier. Slapen is van kinds af aan al een probleem. Maar nu.... Ik denk max 4-5 uurtjes. Om de 2 u wakker. Gisteren bij de gyna geweest en dit ook besproken. Na de 12 wkn mag ik van haar 1-2 x per week weer n halfje gaan nemen zo nodig. Want dit is echt niet te doen. En geloof me hier alle trucs al geprobeerd.
    Normaal sport ik ook meer maar daar de eerste wkn geen fut voor gehad en daarvoor mocht t niet vanwege de overstimulatie. Vandaag ga ik weer beginnen en ik hoop dat dat helpt. En ik vond het gewoon ook allemaal zo spannend. Ik hoop dat na de eerste 10 wkn het nu een btj rustiger wordt in mijn hoofd, meer vertrouwen, en daardoor meer ontspanning.
    Ik denk dat je vooral moet kijken bij jezelf wat het bij jou is. Misschien de opwinding? Of ben je al verder in je zwangerschap?
    Welterusten ;)

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hier nog een.
    De eerste 2a3 wk dat ik wist dat ik zwanger ben sliep ik beroerd. Daarna ging t super tot een week terug. Ben gebroken nu.. Bah

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Het in slaap vallen is hier geen probleem, maar het blijven slapen :$ lig rustig om 5 uur al wakker.. Zal toch de zenuwen zijn/ spanning rondom de zwangerschap!

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Nee geen spanningen. De eerste twee weken sliep ik prima. Maar de laatste week poeh...
    Zal wel door de hormonen komen dan.
    Nemen jullie nog iets homeopathisch? Valdispert hielp voor heen. Maar dat mag nu niet helaas.

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Hier ook last gehad van slapeloosheid. Op den duur dacht ik dat ik knettergek aan het worden was. Sinds vorige week slaap ik weer als een roosje:p. Denk dat het toch echt de hormonen zijn..

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hier komt het denk ik vnml door een drukke baby. Zodra ik in bed lig gaat het aardig los :D
    Geniet er wel van hoor. Bij de andere twee moest ik er enorm op letten dus liever hoe het nu gaat.

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik had dat ook in week 4 en 5 nu geen probleem meer gelukkig.

Deel Deze Pagina