Ja het kleding koop virus is weer toegeslagen! Ik vind de collecties niet zo heel erg super, hou niet echt van die verwassen kleur. En ook niet van bloemen/grote prints. Maar ik ben al aardig geslaagd. Voor de jongste van 4 een stoere blauw/groene jas van Name it. En 2 jeansshorts van Name it. Daarbij BK sneakers en veel tshirts. Ter Stal heeft nu 3 halen 2 betalen. Oh en ook deze, hoe stoer is dat boven een jeans short?! https://www.zalando.nl/blue-seven-casual-overhemd-blauw-bl824i00c-k11.html Voor de oudste ook al een bult shirts, o.a. deze: https://www.zalando.nl/rg-512-t-shirt-print-grey-melange-rg524g004-c11.html En stoere Converse sneakers. En een paar jeans shorts. Gelukkig past hij nog het e.e.a. van vorig jaar. Nu nog een paar leuke slippers. Sandalen gaan we dit jaar niet aan doen, bleh. Wat hebben jullie zo al gekocht voor aankomend seizoen?
Leuke dingen Aszz! Hier ook al flink geshopt voor dochterlief omdat ik anders bang ben dat bepaalde dingen er straks niet meer zijn! Heb tot nu toe 7 jumpsuits, 8 zomerjurkjes, 2 bodywarmers, 5 korte broekjes, 5 t-shirts, wat leggings en 2 dikke en 3 dunne vestjes en 5 bolero's. Dus ze kan al wat vooruit. Wil nu eerst zomerschoentjes halen en kijk dan verder voor nog wat leuke setjes .
Oh jumpsuits vind ik zo leuk bij kinderen! Denk alleen dat mijn mannen er minder blij mee zijn. Weet iemand waar je leuke, hippe maar stevige slippers kan kopen?
Wil sowieso nog 2 quapi setjes voor dochter, ze past bijna niks meer van vorig jaar dus ze heeft alles nodig
Jumpsuits vind ik ook top! Alleen hier zullen we met zindelijk bezig zijn en vind ik minder handig jammer..
Hier al klaar voor de lente en zomer. Veel vorig jaar gekocht in de uitverkoop. En afgelopen 2 weken zomerjas en schoenen voor de oudste en voor de jongste wat leuken jumpsuits en broekjes. Als het echt warm wordt nog sandalen en dan is het wel klaar. Ik heb een hekel aan winkelen voor mezelf, maar voor mijn dochters vind ik het erg leuk.
Hier cars zomerjas all stars adidas sandalen z8 short met fel roze bretels 3 z8 shirts paar jola shirts jeans short en dan had ik nog wat z8 shirts uit de sale van vorig jaar en ik pas zijn korte broeken binnenkort eens om te kijken wat weg kan. Vorig vielen er een paar wat lang,die kan hij nog wel aan denk ik. wij gaan al begin juni op zomer vakantie dus ben optijd met inkoop begonnen. en hier ook geen verwassen en bloemen mama mbt kleding zoon.
Vandaag een zomerjasje en jumpsuit gekocht. Ik shop graag bij jbc. Hou wel van een beetje retro en dat hebben ze daar veel.
Ik ben voor beide kids klaar. Veel van quapi, flo, jubel, dturdy en name it. Vind de collecties juist super dit jaar. Gek op die kleuren en printen
Voor dochter: 2 setjes Flo 1 setje Ninni Vi 1 setje kidz art Sneakers Voor zoon: Vest en shirt scotch Shrunk Shirt, short en schoenen Vingino Short tumble n Dry Jasje ter stal Verder voor beide redelijk wat in de sale van vorig jaar ingeslagen van o.a. Retour, mim pi, Vingino. De collectie van dit jaar is zo leuk!! Ik word er zo hebberig van!
Ik vind de collectie van quapi, jubel en flo ook super. Kan gewoon niet kiezen. Van Jubel wel al een jumpsuite met jasje in huis. Hoe valt quapi eigenlijk? Dochter is nu 104cm. Jubel heeft ze 110 / 116 in. Tumble 110. Maar nog niet eerder iets van quapi gehad.
Ik vind de jongens collectie ook tegen vallen. Meiden daar en tegen heeft weer veel te veel keus. Ook de schoenen.
Ja ben al lekker wezen shoppen Vooral voor dochter is dat erg leuk. Veel geel en goud, lichtroze en kaki groen. En natuurlijk wit. Leuke shorts, 1 jumpsuit, 3 paar schoenen ( leuke gympen), slippers, hoedjes.. shirtjes, 1 jurkje. Nog geen jas gevonden. Ze is echt een fashionista Voor onze zoon veel donkerblauw, azzurri blauw, grijs, groen en beige ( en beetje wit) Geen rood dit jaar. Broekjes, shirtjes, 2 paar schoenen ( gympen) slippers hadden we nog...dus die kunnen heel even tot ik leuke vind. Jas hebben we ook nog niet. Meestal heb ik in maart al bijna een kast vol geshopt.
Voor meiden vind ik de collecties ook super, voor de jongens niets aan. Voor dochter nu 5 nieuwe jurkjes/setjes van z8, flo, quapi (valt niet heel ruim vind ik) en chaos en order. Voor de jongens tot nu toe eigenljk alleen nog maar nieuwe sneakers. Leuke meisjesschoenen heb ik nog niet gezien trouwens.
quapi hier nu ook voor eerst gekocht valt erg smal. mijn dochtertje is 93.5 cm schat ik en 13 kilo en draagt in quapi maar 98/104. ik zou voor jou dochter zeker maatje groter doen het valt heel smal echt aansluitend. Hier past het mooi maar ik denk niet dat het bij alle kindjes mooi staat. zou als ik jou was naar winkel gaan en je dochter meenemen dan weet je goed hoe het valt. Wil je online bestellen zou ik zeker maat 110/116 nemen voor meisje van 104 cm. ik heb dit jaar voor eerst dus quapi en ben er verknocht aan super have collectie. Verder veel (heel veel) van beebielove en ook de jumpsuit met jasje en 2 hempjes van jubel. Verder ook DE quapi jumpsuit en de 2 beebielove jumpsuits. en heb op Internet nog de beebielove jumpsuits van vorig jaar kunnen scoren.totaal 5 jumpsuits ben er gek op staat zo pittig.
Hier passen ze op het moment nog veel van vorig jaar en daarnaast vorig jaar al het eea in de sale gekocht. Ik heb voor de jongste een nieuwe zomerjas gekocht en voor allebei nieuwe schoenen (gympen, ballerina's en sandalem), maar verder wil ik op de sale wachten. Vaak is er dan nog zoveel over en dan is er nog tijd zat om het te dragen. Quapi vind ik ook smal vallen.
Dan wordt het van quapi zeker de 116. Er is een verkooppunt in de buurt, dus we gaan daar eerst maar passen. Zoon dan ook maar mee nemen voor shirtjes, voor hem heb ik hele smalle merkjes nodig.
Leuke dingen dames! Eergisteren de eerste lente/zomer bestelling binnen gekregen. Vind vooral de jumpsuit erg cute!