Het gaat zo snel, maar ook weer zo langzaam!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi Dames

    Hebben jullie dat ook?
    Je zwangerschap vliegt voorbij maar toch ook weer niet zo snel. Ik weet nog heel goed dat ik positief teste 7 april! was zo blij en t ging allemaal zo voorspoedig en vandaag alweer 23 weken en 3 dagen!
    Maar aan de andere kant denk ik, was het maar zo ver, dan had ik ons kleine wondertje nu in m`n armen! De baby kamer schiet ook al lekker op, maar t gaat me niet snel genoeg ik wil inrichten! :oops: :D maar we hebben nog tijd zat!

    Ik ben 12 december uitgerekend en als ik 2 weken over tijd loop is het 2e kerstdag... ik wil eigenlijk geen kerst kindje.. Liefst ervoor.. voor ons en voor t kindje zelf maar ja... we zullen zien!

    Liefs Danielle
     
  2. Thamara00

    Thamara00 Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ja ken het gevoel.
    Het gaat snel maar eigelijk wil je dat je sneller gaat.
    Je wil zien hoe je kindje eruit ziet en je wilt het knuffelen.
    Maar voor je het weet is het zover en dan komt er ook een tijd dat je toch ook wel weer je buik gaat missen.

    Geniet van je laatste maanden.
     
  3. Ja ik vind het aan de ene kant ook heel snel gaan, maar ook wel weer langzaam aan de andere kant. Ik begin al een beetje aan het idee te wennen dat wel. Er zijn dagen dat ik er heel erg bij nadenk en dan gaat het langzaam, maar een week is daar en tegen ook zo weer voorbij.
     
  4. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik vind het aan de ene kant ook best snel gaan als ik me bedenk dat ik op 25 Maart positief teste maar aan de andere kant denk ik van ik moet nog minimaal 3 maanden wachten voordat ons kleintje geboren word.
     
  5. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik had het ook heel erg in die periode. Tot de 30 weken, toen begon de tijd te vliegen~! Aan de andere kant gaat het dan ook weer heel langzaam... heel vreemd! Toen ik rond de 30 weken zat met een gigabuik en 20 liter vocht had ik zoiets van: dit doe ik niet mer, duurt veeeeel te lang! Inmiddels wacht ik nog op de eerste, maar weten wel al zeker dat de tweede er toch gaat komen :) Maar iedereen succes met wachten!
     
  6. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Heel herkenbaar, ik ben nu 24 weken en ben uitgerekend op 6 december.
    Aan de ene kant kan ik als de dag van vandaag herinneren dat ik positief testte.
    Aan de andere kant duurt het nog 16 weken of langer voordat de baby komt.

    Ons kamertje komt over 1 week en kan ook niet wachtten om alles te wassen en in te richten.
     
  7. Magdalena6

    Magdalena6 Fanatiek lid

    5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    heb dat vooral in deze periode ! kan me de dag als gisteren herinneren dat ik begin februari ging testen , en dat ik al bijna op de 30 weken zit .. maar aan de andere kant , het kan me nu niet snel genoeg gaan. vooral als je de babykamer klaar hebt .. en een paar x per dag ff naar het kamertje gaat kijken.. je wilt het nu ook wel in je armen sluiten.. *zucht* nog ff wachten..
     
  8. Lolieken

    Lolieken Fanatiek lid

    1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    heh, ik heb dat nu al! Soms denk ik wow nu al 16 weken het leek gisteren toen ik teste... maar langs de andere kant zou ik echt al verder willen zijn. Ik wou zelfs dat ons kindje er al was. Maar ik zit nog niet eens over de helft dus ik zal toch nog even moeten wachten. :)
     
  9. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik heb hier helemaal geen last van. Ik vind de tijd echt voorbij vliegen.
     
  10. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.823
    7.588
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb ik ook, wete nog dat ik op 14 januari positief testte, daaamn wat was ik verbaasd!. 28 februari had ik me eerste echo van me kleintje, 10 weken en 2 dagen was de beeb toen, 3,6 cm en 3 gram... Nu alweer 44 cm en 2500 gram haha! Die kleine speldenknopjes wat beentjes waren, zijn nu grote schuiten geworden en die kleine pindaatjes wat handjes waren zijn nu behoorlijke klompjes, ongelovelijk!

    Het gaat idd zo ontzettend snel! Aan de ene kant ga ik me buik echt heel erg missen, dat getrappel en dat samen wakker worden, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot mn lieverdje er is!
     
  11. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik vind dat de eerste 3 maanden best langzaam gaan naar mijn gevoel. De rest gaat aan de ene kant best snel maar ook weer niet. Als je 26 weken bent ben je al aardig op weg maar het duurt toch nog even tot je de 40 weken heb bereikt.
     
  12. poohbeer26

    poohbeer26 Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    De eerste 3 maanden vond ik ook langzaam gaan. Daarna ging de tijd erg snel. Maar deze laatste weken duren mij weer wel erg lang. Of het komt omdat ik nu ongeduldig wordt :D
     
  13. Pila79

    Pila79 Bekend lid

    4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik ben 9 januari uitgerekend en 2 weken daarvoor is ook kerst. Wij hadden eigenlijk bedacht geen december kindje te krijgen :oops: , maar dan hadden we het maar niet zo op het randje moeten gokken. We kunnen er niets aan doen, kindje komt wanneer het komt.

    Ik vond de eerste 12 weken heeeeeeeeeel langzaam gaan, en we waren weer zo bij de 20 weken. Ben benieuwd hoe snel/langzaam de laatste 20 weken gaan. We zijn idd druk bezig de kinderkamer te verzinnen, maar de uitvoering zal wel ff duren :)
     
  14. Chida

    Chida Actief lid

    13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja, ook ok ken het gevoel! het liefst heb ik mijn baby in mijn armen:D
     
  15. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Soms schrik ik en denk ik....jeeeeeeeee ik ben al 27 weken
    En dan denk ik weer jaaa jeetje ik moet nog 13 weken en als het even tegenzit nog 15 weken

    Agh jaaa...komen doet ze toch een keertje ;)
     
  16. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoii

    Idd december is altijd riskant.. als je geen kerst kindje wil hahaha nou ja we zien het idd wel.

    Morgen naar de vk en dan vrijdag 24 weken.. maar op moment kan het me echt niet snel genoeg gaan hoor... :p
     

Deel Deze Pagina