Hoihoi, Ik wist niet goed hoe ik de titel moest omschrijven maar wellicht zegt het genoeg. Ik heb voor mijn 1e kindje een miskraam gehad en daardoor bij de zwangerschap van m'n dochter een vroege echo gehad... Nu vroeg ik me af, heb je hier bij een volgende zwangerschap nog steeds recht op of vervalt dit? De angst dat het mis is zal niet minder zijn deze keer denk ik... Of heb je alleen recht op een vroege echo als je met daarvoor een miskraam hebt gehad...?
Hoi, dit is per prakrijk verschillend. Het wordt namelijk niet vergoed. Wij doen dit wel als service naar de client, maar dat doet niet iedereen. Ik kan je dus geen duidelijk antwoord geven. Een vroege echo kan soms ook verwarrend zijn omdat alles dan goed lijkt, maar je nog steeds een miskraam kan krijgen Groeten Evelien
Ok dankjewel voor je antwoord! Wist inderdaad van de vorige keer nog dat dit niet vergoed word...maar vroeg me af of je er wel recht op hebt als je het zelf wilt Kan het dus iniedergeval altijd aankaarten! Fijn om dat te horen!