Smart games Doh Vinci Klei/Play doh Nieuwste cd van Kinderen voor Kinderen Fototoestel My little pony Knutselspullen inderdaad Een leesboek (als ze naar groep 3 gaat en/of al kan lezen) of bv. een abonnement op een tijdschrift. Puzzelboekjes
Mijn dochter wordt ook 6. Ze heeft het tot nu toe over een spacescooter, nieuwe skeelers, lego Friends, nagellak, trainingsvoetbal, zo'n hondje dat op batterijen kan lopen aan een riempje en een nerf pistool. Maar wij moeten nog een verlanglijstje gaan maken.
Ja smartgames!, goed idee. Roodkapje heeft ze al maar veel te gemKkelijk. Met de piramide speelt ze eindeloos. Welke is nog meer echt een grote kans op succes?...
Die twee ken ik niet, hier hebben ze Trucky 3, Colour code, Temple trap, IQ puzzler, Noah’s ark, Waterworld en Magic Forest. De laatste drie zijn reisedities (boekjes met magneetjes) en die spelen ze veruit het meest, vooral Magic Forest. Ik wil er nog wel meer, maar dat is meer omdat ik ze leuk vind. De kinderen spelen er vooral mee als we ergens naar toe gaan en daar moeten wachten of er geen speelgoed is ofzo, dan zijn die reisedities ideaal.
Wij hebben iq puzzker (de piramide).. als dat een hit is: welke raadt jij dan aan voordochter van 6 die iq puzzler fantastisch vindt????
Die hebben we ook, die wilde de oudste toen ze 6 werd, ‘liever dan wat dan ook’... Ik had al mijn bedenkingen en terecht...het ding staat inmiddels al twee jaar bij de jongste op de kamer stof te happen... Magic Forest en Water World (die is er trouwens ook in andere uitvoeringen, maar met hetzelfde idee) of Colour Code, denk ik. Of misschien Rush hour.
andere cadeau tips zijn nog steeds meer dan welkom? nu komt oma namelijk ook aan met de vraag om een cadeau tip..... mogen ook kleine cadeautjes zijn die nu actueel zjin..
Ztringz (zo'n touwtje om figuren mee te maken met je handen, vroeger knipte ik gewoon een stuk wol af van de bol waar mijn moeder mee aan het breien was maar nu heb je er aparte touwtjes voor Kinder make up Schmink Lego Friends Pinypon Num noms Cupcakeprinsessen Topmodel stickerboek (ook bij mijn driejarige zoon een groot succes) Muizenval Knutselspullen Squishy Lol surprise bal
Gezelschapsspeleen? Monopoly junior, doolhof junior, Hallo galli, ganzenbord (Disney thema), mens-erger-je-niet, katan junior, speed cups... altijd leuk voor een regenachtige zondag Verder: Xoomy tekenset Spiralenset spirograph Mandala designer Spulletjes voor school: rugtas, schoolbeker Verkleedkleding
Bingo is hier helemaal hot. Verder strijkkralen en sierraden maken en make up. Maar dat laatste mocht van mij niet. Ze heeft meer dan genoeg voor een meisje van 6 en dus bleef het bij een nieuw kleurtje nagellak. Spacescooter, skippybal (noodzaak voor fysio, maar ze vindt het leuk). Vangspelletjes, mandje voor op de fiets, insectenset (vergrootglas, potjes e.d) Lidmaatschap van OERRR. En (water)ballonnen.
- Karaoke set(hebben wij gegeven) - Springtouw - Knutsel spullen - Verkleed kleding - Make-up tafel - School spullen; etui, stabilo, rugtas, lunchsetje - samen kleding shoppen - verwen dagje; fish spa oid. - mini fotoshoot met vriendinnetjes (meer iets voor verjaardag feestje) En de vele hierboven genoemde spullen
Mijn dochter is ook 6 en die heeft een kiddizoom gekregen. Superleuk ding. Digitaal fototoestel, waar ze ook mee kunnen filmen, er zitten spelletjes op en een mp3. Dus kinderen voor kinderen cd’s erop gezet. Ze is met haar vriendin alles wat ze doen aan het ‘vloggen’...
Mijn dochter wordt as zaterdag 7 en zag dit voorbij komen op youtube. Ze werd helemaal lyrisch. Van dezelfde makers als de lol ballen, maar dan kan je allemaal verschillende soorten slijm maken met bijbehorende opbergtasjes. Heb het besteld via amazon, want is hier nog niet te koop, maar dat zal vast wel komen. Verder staat op haar lijstje: - slijmboek - nieuwe verkleedpak van K3 - knustelen met Jill - tekenen mey Jill - smart putty - ztringz regenboog touw - oorbellen - k3 parfum - 3d puzzel - markeerstiften - fineliners - topmodel boekje - glow in the dark sticks - oogschaduw - air clay - chalktivity springtouw regenboog - ministeck - bingo spel