Verzet tegen pacco

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nonamenononsense, 27 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonamenononsense

Nonamenononsense Bekend lid

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Hoi:rolleyes: is deze rusteloze moeder weer
    Ben vandaag begonnen met wegleggen van mijn zoontje, en dat doe ik in de pacco. Nou merk ik dT hij zich er onwijs tegen verzet. Ik hoor 'm snachts kreunen en dan hoor ik het klittenband "scheuren". Ik kan me dit niet meer herinneren van mijn oudste zoontje, die heeft ook in de pacco geslapen en had daar echt baat bij.

Nou had ik een puckababy piep gekocht, maar hier is hij nog te onrustig in. Zwaait en maait met zijn handjes. Zijn er nog andere alternatieven? Met swaddle me heb ik gene goede ervaringen.

Ps: rare vraag, maar in de puckababy zit een band voor over de buik. Maar zou je deze ook over de handjes kunnen doen? Zou dat gevaarlijk zijn:oops:

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.650
    1.254
    113
    randstad
    Hier duurde het 2 dagen ofzo en daarna vond hij de pacco prima

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Pacco moet je ook echt strak inbakeren. Mijn dochter kon de handjes niet bewegen. Is hij niet te groot? Band erover zou ik persoonlijk niet doen.

4. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Ik trek het zo straks aan dat ik me rot voel... Volgens slaapconsulent van het cb was tie niet te groot!

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Oké. Ja heb ook je andere topic gevolgt maar begrijp je erg goed. Hier een krijsende dame waarbij we nu in de medische molen zitten en ik er zelf achter ben gekomen na ziekenhuis opname wat ze nu eindelijk had. Nu na 6,5 maand is het nog niet alles maar wel stukken beter. Wil je even een hart onder de riem steken. Het is donders zwaar en dan al helemaal met een peuter erbij.

Nonamenononsense vindt dit leuk.
  6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik gebruik de Swaddle me en ben daar eeg tevreden over ;) Maar vaak heeft inbakeren ook even tijd en gewenning nodig voordat ze er rustig van worden.
    Band over handjes niet doen iig! Daar is hij niet voor bedoeld en dan knel je de handjes/armpjes af.

Nonamenononsense vindt dit leuk.
  7. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Mijn oudste die kreeg altijd zijn handjes uit de swaddle me. Zo'n gek gezicht, dan trof ik 'm aan met zijn handjes uit de plooien... Mal kind

8. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.857
    27.541
    113
    Vrouw
    Wij deden maar 1 arm erbij. Anders bleef hij maar worstelen.

9. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Waar liet je die ander dan?

10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.857
    27.541
    113
    Vrouw
    Gewoon los, deed het onder die arm door.

11. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Oooh dan zat ie los in de buitenhoes zeg maar?
    Ik twijfelde of ik de puckababy of pacco doe voor de nacht, ga toch maar voor de pacco

12. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Beetje laat maar misschien heb je er nog wat aan, wij hadden hetzelfde probleem; loswurmen in alle inbakers behalve de pacco: daar werd hij heel boos om.

Uiteindelijk de SwaddleUP gekocht, fantastisch ding, werkte direct en ziet er ook nog eens heel schattig uit :D

Succes!

13. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Beetje zelfde idee als de puckababy toch? Los, maar in een zakje?
    Hij is te onrustig in de puckababy helaas. . Die vind ik namelijk zelf ook vele leuker dan die pacco

14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.168
    15.202
    113
    Dochter hier is een vechtertje die t lang vol kan houden, al vanaf dr geboorte en protest gaat als semi luchtalarm. Nu zat zij ook met reflux en lactoseintolerantie dus bakeren werd t m toch al niet vanuit die hoek, maar ik heb dr gewoon vanaf begin af laten gaan. Mepte zichzelf wel elke keer wakker als ze net "viel" zeg maar, maar t had oorlog geworden met inbakeren.

Uiteindelijk draaide ze zichzelf naar buik en kwam er ook niet meer vanaf, maar dat meppen hield met een paar weken gewoon op ook toen ze nog niet gedraaid was. (Eerste 6 weken sliep er toch niemand vanwege wat lactoseintolerantie bleek te wezen)

Bedoel te zeggen, wat bij de ene helpt hoeft niet bij een ander te helpen.

15. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Hij heeft het wel nodig om ingebakerd te worden, hij blijft zichzelf wakker rammelen. Ik durf alleen niet d epuckababy te pakken, bang dat hij dan nog slechter slaapt.

Vanochtend zat het binnengedeelte van de pacco helemaal omhoog, hij had het helemaal omhoog weten te werken. Vind ik ook geen fijn idee en dat zit natuurlijk ook niet lekker. Maarja, ik kan niet maar slaapzakjes blijven kopen. Kost allemaal zoveel geld.

En ik vind ze allemaal vrij hetzelfde. De swaddle me vind ik te slap. De swaddle up, ergopouch en puckababy is hetzelfde principe.

16. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Nee hoor is echt heel anders, de armpjes zitten omhoog, is ook veel natuurlijker. Misschien even op marktplaats kijken zodat je er niet teveel geld aan kwijt bent? Voor ons was het echt een winnaar na zo'n beetje alles geprobeerd te hebben dus echt het proberen waard denk ik :)

Bijgevoegde bestanden:

17. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Oh lees nu dit. Dat omhoog hebben wij ook gehad met de pacco inderdaad. Hij werd ook gewoon in zn slaap enorm boos steeds.

Snap helemaal dat je niet nog meer geld uit wilt geven, als je het toch wel graag wilt proberen kun je me even een pb sturen, kijk ik vanavond even welke TOG waarde ik nog heb liggen van de UP (kan niet te warm nu natuurlijk..) en dan stuur ik m op tegen verzendkosten :rolleyes:

18. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    OH wat lief van jou zeg! Ik heb er net 1 besteld haha, samen met een swaddle me, swaddle pod, ergopouch en woombie. Even alles passen, en dan terug sturen waar ik geen goed gevoel bij heb. o_O

19. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Hahaha je hebt gewoon al het mogelijke besteld, Nice :cool: ik ben erg benieuwd, zou leuk zijn als je nog even post wat het geworden is, ook voor latere lezers!

Succes :thumup:

20. Nonamenononsense

16 mrt 2018
    843
    242
    43
    Vrouw
    Ja het wordt wel alleen gepast hoor! Zo rijk ben ik helaas niet, ik kijk even hoe hij er op reageert met passen en dan gok ik maar... De rest gaat terug.
    Je kan ook niet elke nacht wat anders aantrekken, dat geeft zoveel onrust.

Net naar bed gebracht in de puckababy, nou dag was 1 drama. Ellende is alleen, dat her slapen toch al drama is. Dus waar ligt het dan aan?

Deel Deze Pagina