Hoi hoi, Wij gaan binnenkort proberen voor een broertje of zusje voor ons bijna 2-jarig zoontje. En nou loop ik al wel ver voor met mijn enthousiasme , maar ben al aan het bedenken hoe ik het bekend zou gaan maken. Heb al wat ideetjes maar zou graag nog wat speciale manieren horen van andere mensen. Groetjes Angelique
Erg leuke manier vind ik nog steeds de verstopte speen in de moorkop! zit mooi een gat onderin dus die kan er ongemerkt in gepropt worden en die hint moet toch wel gesnapt worden! Ook de hoera een broertje/zusje of hoera een neefje/nichtje shirts vind ik erg leuk! (wij gaven er eentje aan ons neefje van net een paar maanden met "Hoera ik word grote neef!" stond heeeeel stoer! ) Ook is een EHBO doos altijd een goeie.. Eerste hulp bij oppassen.. kan vanalles in en is nog praktisch ook Nog een manier is een stapel foto's geven (vooral leuk als je net op vakantie bent geweest ofzo) en daar dan een foto van een posi zwangerschapstest of een echo foto tussen verstoppen.. Weet er zo gauw ff niet nog meer..
wij willen mischien bij de hond t-shirt aantrekken met ik krijg een broertje of zusje (beetje humor) of iets anders maar daar moet ik me nog op storten. Me ouders passen nu 1 dag in de week op de hond en zijn stapel gek op haar. Om aan vriendinnetjes te vertellen las ik laatst over een doosje tampons te geven en erbij te zeggen dat jij ze voorlopig niet nodig heb. Vond ik ook erg leuk.
Wij hebben onze ouders een fotolijstje gegeven met de echofoto en een gedichtje... met 6 weken was echt super leuk!!
dat gaan wij denk ik ook doen (alleen zonder gedichtje) ik heb 10 juni mijn eerste echo met 7 weken en nog één met 9 weken, maar dat valt denk ik net na vaderdag, dus zullen we de eerste foto nog effe voor ze verbergen Oja en de Oma van mijn vriend krijgt een nijntje knuffel met een kaartje waarop ons beebje vraagt of zij zolang op nijn wil passen tot hij/zij geboren is (deze heb ik trouwens niet zelf bedacht, die komt van iemand van hier)
Ik heb een schaaltje chocoladeflikken met roze en blauwe muisjes erop achteloos op tafel gezet tijdens een familieavondje. Duurde trouwens wel even tot iemand het door had! Mijn zus zat er zelfs al op te knabbelen en toen ineens keek ze me met hele grote en verbaasde ogen aan!
Ik heb een piepklein koffertje gekocht met daarin een kaartje: als ik groot genoeg ben, mag ik dan komen logeren? In het koffertje een slab, een rompertje oid. Pff nog een hele week wachten voordat ik het mijn ouders kan vertellen.. (dan is mijn moeder jarig, leek me wel een leuk kado, een kleinkind )
Als variant op de koekjes: soesjes in de chocolade deppen en daarna in de muisjes (ga ik doen voor op mijn werk) en mijn zusje maakt voor mijn verjaardag (dan ben ik als het goed is 13 weken) taartjes met marsepeinen baby's erop. Overigens heb ik zowel het koffertje als het soesjesidee van iemand hier op het forum.
Ik lees ook even mee! Ik dacht zelf aan een T-shirt voor ons mannetje met "binnenkort speel ik niet meer in mijn eendje (en dan een plaatje van een eendje)". Dat van die soesjes vind ik ook een erg leuk idee! Leuk voor op het werk! Toen ik zwanger was van Jason hebben we het net voor kerst verteld. We hebben beide opa en oma's toen een vervroegde kerstkaart met speentje erin gegeven. Heel nonchalant zo van: hier is alvast jullie kerstkaart. Nou, mijn moeder viel bijna van de bank haha. Ik verheug me al om het weer te mogen aankondigen! Nu maar hopen dat het snel raak is!
Wij hebben het aan de ouders laten weten door een gedichtje in een fotolijstje.. Erg grappig, want nadat mijn ouders eerst beide hun leesbril op hadden, en klaar waren met bekvechten over wie het eerst mocht lezen (uiteindelijk tegelijk), waren ze toch wel erg verrast