Hallo, Is er iemand die een speciaal aangemeten steunpanty heeft i.v.m. Spataders?? Ik heb er sinds gisteren een, maar word er echt gek van. Is het normaal dat het kruis steeds naar beneden zakt?? Ik heb hem al tig keer goed ogehezen, dam zit hij goor een kwartier goed en begint dan weer te zakken. Als ik dan niet hijs heb ik een erg laag hangend kruis, vind het zeer irritant zitten moet ik zeggen. Was benieuwd of andere hier ook last van hebben of dat deze gewoon niet goed afgemeten is?
Hoi, Ik heb aangemeten kousen, anders dus dan een panty. Bij mij zitten er van die nopjes aan de bovenkant en zakken ook echt niet af.... Lijkt mij dat het niet goed zit omdat die panty zo strak zou moeten zitten, dat ie haast niet af kan zakken! Misschien even bellen naar waar je ze hebt laten meten en even vragen. Lijkt me heel irritant als dat steeds afzakt. Succes
Ik heb ze ook sinds kort, en je moet echt vanaf de voet de panty omhoog trekken, stukje bij beetje. Helaas hebben ze bij mij de broek niet groot genoeg gemeten, zodat ik moet kiezen: of de boord voor mijn buik langs, of onder mijn buik met als gevolg dat ie afzakt... Terwijl ik nog zó had gezegd: zorg dat het voorstuk hoog genoeg zit zodat ie over mijn buik heen past! Maar ik vind het een crime om `m aan te trekken en `s avonds ben ik `m dan ook helemaal zat. (en uittrekken is ook al zo`n klus, maar daar helpt ml dan maar even mee
Hier ook een lucky girl met de panty's Heb je geen aanrijgsnoer met knoopjes eraan? As ik dat te los zet, zakt het bij mij ook af, anders niet. Inmiddels hoef ik nog maar twee weken,en vanwege de kilo's en vocht zit het erg strak nu. Het is met mijn buik bijna niet meer e doen, maar ja.... Voor een goed doel hè! Als je het niet kan verstellen, zou ik even bellen ja. Succes:
Bedankt voor jullie reactie's!! Het aan en uit doen vind ik geen probleem, zit ook echt hoog zat. Hij begint af te zakken naar mate ik ga bewegen, blijf hem omhoog sjoren. Als ik dat niet doet hangt het kruis zeker ruim 10 cm lager uiteindelijk en mijn broek dus ook. Geprobeerd met of zonder elastiek, maar geen resultaat. Vanmorgen gebeld kon gelijk even langs komen. Ze gaat hem terug sturen en heeft een ander merk besteld. Hopelijk is het probleem dan opgelost, want dit is echt helemaal niks. Waarom is er bij sommige gekozen voor kousen i.p.v. Panty?
Ik heb ook kousen, en heb ook van die nopjes van boven waardoor ze blijven plakken en niet afzakken. Ik heb kleine spatadertjes op mn onderbeen en een grote dikke op mn bovenbeen, loopt tot halverwege mn bovenbeen en een kous van voet tot einde bovenbeen was daarvoor voldoende. Blij toe ook, zo'n panty lijkt me vreselijk. Heb altijd al moeite met gewone panty's die altijd afzakken, laat staan zo'n steunkous. Hoop dat de nieuwe beter voor je zit!!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een kous, maar dat was in mijn geval ook geen succes: Ik heb van boven dikke benen, maar naar beneden toe niet, met als gevolg dat de kous ook afzakte. Heb zelfs een keer gehad dat ik de bovenste rand op mijn knieën had hangen... dus nu een panty aangevraagd, maar het is nog steeds hijsen... Nog 5 weekjes hoop ik, dan kan de zooi weer de kast in...
Ik werk in de oudere zorg en daar hebben veel steunpanty draagsters een klittenband boven aan de panty die ze losser of strakker kunnen doen. Of ze doen een step in of gewoon slipje over de panty, zodat deze niet afzakt... Hoop dat je meer baad hebt bij het nieuwe merk...
Ik draag dagelijks steunkousen tot mijn knie vanwege dikke enkels en deze zitten heerlijk. Ik hijs ze misschien 2 keer per dag op maar dat was het dan ook wel.. Ik raad ze echt aan iedereen aan die een staand beroep heeft! Zwanger of niet! Of ze ook bedoeld zijn voor spataderen weet ik niet, ze zijn natuurlijk maar tot de knie.. Maar de kousen zijn er ook voor het hele been. Ik zou daar denk ik eerder voor kiezen dan voor een panty, maar ik ben dan ook geen pantymens.. Succes met vinden wat je zoekt!