Is het normaal dat je 3 weken na de MK weer bruinverlies krijgt? En het houd eigenlijk niet op. Echt bloed is het niet. We zouden graag verder gaan met zwanger worden, maar dit wordt op deze manier belemmerd. Heb 1 week nergens last van gehad, en in die week hebben we ook flink geklust. Kan ik zwanger worden ondanks het bruinverlies? Hoop op een antwoord. Groetjes Cindy
Hoi Cindy, dat bruinverlies staat niet in de weg voor zwanger worden hoor. Het kan nog een kleine nabloedong zijn van de miskraam of een tussentijdse bloeding. Komt wel vaker voor na een miskraam. Je baarmoeder is nog bezig weer de oude te worden, maar een eisprong kan alweer geweest zijn. Wellicht heb je daar een beetje bruinverlies van gehad. Dat kan het namelijk ook heel goed zijn. Groetjes Brigitte
Bedankt voor je antwoord. Ik heb zelf ook het idee, dat er al een eisprong is geweest. Had zo'n 1 1/2 week geleden last van buikpijn, en veel vocht/slijm verlies. Na die buikpijn, zat er ook een nattige plek in mijn onderbroek. In die week hebben we flink geklust, dus wie weet. Hoop het van wel, dan zou ik zonder Clomid een eisprong gehad hebben.