Attracties

Discussion in 'Zwangerschap' started by pindarotsje1979, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pindarotsje1979

May 1, 2007
    17
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Dordrecht
    Hallo,

Mijn man en ik zijn er net achtergekomen dat we zwanger zijn! Helemaal top! Dit weekend gaan we naar Disneyland. Mijn vraag is eigenlijk of ik dan in de attracties mag, op internet staat namelijk van niet. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger...

Ik hoor graag jullie mening

xx[/b]

2. Misoh

Misoh Bekend lid

Je mag niet met een dikke buik in attracties omdat je dan niet goed meer in de veiligheidsbeugels past en dus niet goed beschermt bent.

Als je nog maar kort zwanger bent, tot een week of 12, ligt je baarmoeder achter je schaambeen en kan er met de baby nix gebeuren.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ikzelf zie het niet als een risico voor de baby om in een attractie te gaan... het belangrijkste is wat je er zelf van vindt.

3. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    volgens mij ligt het idd aan de grootte van je buik.
    Ik was er half april en had dus al een buikje en heb dus netjes met Merijn ( die natuurlijk nog geen 1.35meter is) staan wachten op de rest.

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    toen ik net zwanger was ben ik 2x van de wild water baan geweest in centerparks, als ik had geweten dat ik zwanger was had ik het nooit gedaan.
    ik zou persoonlijk niet in attracties gaan ,maar dat ik geheel aan je zelf , tenminste de dingen dat heel hard gaat , iets wat langzaam gaat zou ik misschien nog wel over wegen.

5. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik zou me zo en zo niet zo druk maken om achtbanen enz.
    Wel zou ik in niets gaan wat over de kop gaat.
    De wildwaterbaan kan je zeker wel doen zonder gevaar.
    Ben zelf ook geweest met 4 maanden zwangerschap (had toen ook nog geen buik hoor)
    Veel plezier in disneyland! :D

Share This Page