Vreemd gevoel in hele lichaam bij vlagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Catootje80, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hola dames!

Ik ben zwanger van de eerste, heb de hele zwangerschap praktisch nergens last van gehad, maar heb de laatste week last van een onprettig tintelend, zwaar, lamlendig gevoel door mijn hele lichaam.

Begint ermee dat ik het warm krijg en licht begin te zweten, dan komt het lamlendige en zware gevoel erbij en ga ik op de bank liggen. Na een kwartiertje trekt het ook wel weer wat weg.

Enig idee wat dit kan zijn? Kan het zijn dat de baby ervoor zorgt dat de doorbloeding op dat moment niet goed is, of...?

2. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik zou bij die klachten, vooral omdat ze plotseling zijn de vk ff bellen!

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Zou even bellen voor de zekerheid. Misschien dat je teveel doet ofzo? Maar tintelen en zweten klinkt niet echt lekker :(

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hey!

Ik had dit laatst ook ongeveer hetzelfde. Ik had daarbij ook zn schrikgevoel soort van schok door mn hele lijf. Mijn bloeddruk is gecheckt en ook ben ik gecontroleerd op diabetes. Niks aan de hand maar waarschijnlijk gewoon erg gespannen en oververmoeid. Ik heb het nu helemaal niet meer.

Ik zou als ik jou was wel echt even langs je vk/gyn gaan. Even alles controleren. En genoeg slapen en veel gezonde dingen eten. Mijn favoriete oppepper avocado met tomaat en limoensapdressing. Beetje zout erop, yum!

Beterschap!!

5. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad maar even gebeld, beetje lastig inschatten of het door zwangerschap komt of doordat ik iets onder de leden heb.
    Bloeddruk is heel zwangerschap al netjes, moet nu koorts meten als ik het weer heb. En als de klachten veranderen/erger worden dan moet ik wel meteen langskomen.

Ben ook wel veel misselijk namelijk, en zeurende hoofdpijn (maar net niet genoeg om een paracetamol te nemen gelukkig)

ja iets meer slapen en rusten zou misschien ook al helpen... en ik wil een goed smoothieboek opscharrelen, want ik eet teveel koolhydraten :p

6. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
  7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben nu zwanger van de 3e en ken dit gevoel niet.
    Zeker met hoofdpijn en misselijkheid zou ik toch nog even de vk bellen. Dat je bloeddruk de hele zwangerschap goed is zegt niks over zwangerschapvergiftiging. Ik wil je niet bang maken, maar hou het goed in de gaten en bij kleine twijfel gelijk aan de bel trekken.

8. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Misschien je bloedsuiker of ijzer, kan van alles zijn... denk dat je met deze klachten beter de vk kunt bellen, dan kunnen ze wat aanvullend onderzoek doen...

9. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Heb 't bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Bij mij was het een suikerdingetje (door HG slechte intake en dus vaak glucosespiegel daling)

Deel Deze Pagina