JAAAAAAA ik word ongi!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Foxter, Oct 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Een gek topic zullen jullie denken, maaaaar ik was al heeel lang aan het wachten op een ongi zodat mn lijf weer op gang komt na de prikpil :)

En nu is het zover, veel bruinverlies dus er gebeurd wat :D

Ik heb al gelijk een erg optimistische banner gemaakt van 28 dagen hahaha :D

Groetjes van een blije foxter

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa goed zo hahaha.

Nu kun je er weer voor gaan.

Heel veel succes en ik hoop dat je cyclus gelijk weer regelmatig wordt.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hahaha..
    heerlijk om blij te zijn met ongi;)

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat hoop ik ook, maar ik hou in mn achterhoofd dat het wel weer 3 maanden kan duren voor de volgende ongi komt. Maar voor nu ben ik gewoon helemaal happy :D

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Ik weet wat je voelt, je zit zo te wachten op je ongi en als die dan eindelijk doorbreekt zonder medicatie in mijn geval. Die opluchting! Nu hopen dat hij met zo'n 30 dagen opnieuw komt ;)

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hahaha ik snap enb egrijp je helemaal mijn 1e cyclus duurde 105 dgn oooooooooooooooooo wat was ik blij dat het weer opgang kwam kon wel een gat in de lucht springen.

7. MwMariska

MwMariska Actief lid

Jun 8, 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Eindelijk!

Mijn langste wachten was 90 dagen en toen was ik heeeeel blij met mijn ongi! :D

Succes met alles!

Groet, mariska

8. Tab

Tab Bekend lid

Oct 12, 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik ben heel blij voor je!!
    Het is nu 30 dagen na mijn laatste pil en zit al met mijn vingers op tafel te tikken. ben heel benieuwd wanneer ik de vlag kan uithangen hahaha

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij heeft het ongeveer 90 dagen geduurd :) Maar ik wilde het al een maand na de prikpil haha :)

Ik ben echt blij, als het deze maand niet kwam was ik 3 weken aan de pil gegaan om het op te wekken, maar dat is nu gelukkig niet nodig :)

10. Pauline

Pauline Actief lid

Jul 7, 2010
    141
    0
    0
    hihihi wat grappig ! :)

zelf ben ik 13 juni gestopt met de pil en zit vandaag op dag 121 !!!
    heb gelukkig wel mn ei gevonden op dag 107 na veel ovu testen :D vandaag is mn NOD, vanmorgen getest -> nagatief ! :x heel jammer als het niet gelukt zou zijn ! nog steeds ronde 1, had wel in ronde 4 kunnen zitten ! :( mn ongi is nu nog niet doorgebroken...
    ik ben op dit moment sowieso blij met beide...
    OF zwanger OF eindelijk ongi ! en dan maar hopen dat de volgende ronde normaal rond 28 dagen zal worden 8)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Yeaahhhhh beter :D fijn voor je meis....ik had je al een paar keer voorbij zien gaan dus ik weet hoe belangrijk het voor je was weer snel ongi te worden. Ik zelf werd pas na stoppen van volledige bv ongi en mijn zwangerschap ertussen totaal bijna 2 jaar niet ongi geweest toen eerste keer ongi en meteen na 26 dagen weer ongi :D dus nu 2e ronde en dan hoop ik dat we samen weer 9 maanden niet ongi hoeven te worden ;)

Nou veel plezier met beginnen :D

Share This Page