Inmiddels zijn we 1 1/2 jaar bezig voor een 2e kindje. Na 3 mislukte iui,s dacht de gyn, heee misschien ligt het toch niet alleen aan je man, laten we jou eens beter gaan onderzoeken. Daar kwam na een hsg afgelopen maand uit dat ik of endometriose heb of een verklevingkje in mijn linker eileider.Nu krijg ik binnenkort een laparoscopie. Je bent na een hsg 6 maanden extra vruchtbaar zei mijn gyn en dus hoop je toch weer dat het raak is. Nu heb ik 2 weken geleden mijn eisprong gevoeld en een positieve ovultatietest gehad dus de tijd klopt wel.Ik zou dan gisteren ongi hebben moeten worden.Ik had dit keer hele rare krampjes die ik kon plaatsen als bandenpijn dat had ik bij de 1ste ook zo vroeg. Maar goed normaal heb ik na de eisprong een temp van 36,8 of hoger. Gister moest ik dus ongi worden wat ik normaal altijd gelijk in 1 keer wordt.Maar gister dus enkel ietsiepieste bruin, hoef er niks voor te gebruiken alleen met afvegen echt een heel vaag bruinig iets.Savonds niks meer en snachts ook niet.Vanmorgen was de temp opeens 36,7.Dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, maar het komt dus maar niet.Heb zo afentoe een heeeel ietsiepietsie bruin weer, maar weer de moeite waard niet.Ik had nog een test in huis van de clearblue, maar die was negatief. pfff hier baal ik dus zo van he.Test negatief, temp omlaag, dus zal wel ongi worden, maar toch zet het niet echt door,wat ik anders nooit heb. Ik snap wel dat jullie hier ook niks mee kunnen en dat ik gewoon af moet wachten, maar wou gewoon ff klagen hihi.... Groetjes
Dat mag, we zijn hier ook om elkaars "geklaag" aan te horen. Ook voor jullie dus al een hele lange weg en nu ook nog een megadomper. Ik wens je alle goeds!
thanks Jij ook succes gewenst.Heb jij ook die onderzoeken ondergaan en wordt jij daar nou nooit super chagie en verdrietig om. Ik hoop voor je dat de icsi straks veel succes bied.
Qua onderzoeken; euh ik moest 2 x bloedprikken 1x aids-test en 1x hormonen en eisprong, verder 1 inwendige echo maar dat had meer te maken met de pijn tijdens het vrijen...De ellendigste dingen moeten voor mij nog komen, spuiten, pillen ik kan wel mee doen aan het programma spuiten en slikken tegen die tijd!
Oke, even een hart onder de riem. Mijn beste vriendinnetje was ook zo bang dat ze verminderd vruchtbaar was met endometriose, maar wat wil het geval, zwanger de eerste eisprong na doorspoelen van haar eileiders en nu sinds 1 maand een wolk van een zoon. Dus geef de moed niet op. En een neg. test zo vlak op de NOD hoeft niets te zeggen, kan best dat je toch zwanger bent. Ik testte pas 3 dagen na NOD duidelijk positief. Ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent, en dat het dus allemaal goed komt.