help!!! Mijn vriend is vroeger geopereerd aan een niet goed ingedaalde zaadbal. Er werd toen verteld dat de zaadkwaliteit van dat zaad dan minder was maar dat hij met 1 goede zaadbal wel makkelijk vader kon worden.... Heeft iemand een man waarbij dit ook is en waarbij je snel zwanger was? zonder behandelingen van het ziekenhuis? liefs meliske
Wat mij betreft hoeft dat niets uit te maken om zwanger te worden. Je mannetje maakt toch wel zaadjes aan. Ik denk alleen wat minder, als een man met twee zaadballen. Maar weet je hoeveel zaadjes er worden afgeschoten bij een zaadlozing? Jemig, dat zijn miljoenen! Dan maakt een beetje minder ook niet uit.
Hallo Meliske, Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Mijn zwager is 1 bal kwijt geraakt door zaadbalkanker maar heeft daarna nog 2 gezonde kindjes gekregen hoor.. Suc6
Mijn mannetje heeft ook maar 1 bal en bij ons was het in 2x keer raak! Van te voren wel zorgen gemaakt, maar ook mijn ha bevestigde dat dit geen gevolgen heeft voor de vruchtbaarheid.
Mijn man heeft dit zelfde probleem gehad (vroeger) en dit wist ik eigenlijk sinds gister. Ik ben bij de eerste ronde zwanger geworden!!!! Geen probleem dus!
Jeetje dames. Ben echt wel weer redelijk gerustgesteld. Liep namelijk met dezelfde zorg! Mijn man vertelde ook van het weekend dat hij verklevingen heeft gehad vroeger in 1 bal doordat hij te lang met een gedraaide bal had gelopen. Dat laatste wist ik, dat van die verkleving niet....Ik begrijp dus dat dat eigenlijks niets hoeft te betekenen...?
ik weet niet of een gedraaide bal en verklevingen hetzelfdezijn als niet ingedaalde bal. Sandrina gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van!!! Ik hoop dat het bij mij ook snel zal gebeuren. Dankzijn jullie recties heb ik weer hoop en ga weer met goede moet aan het klussen. Liefs meliske
Nee, een verkleving en een niet ingedraalde bal is natuurlijk niet hetzelfde maar wel natuurlijk het verhaal dat je twee ballen hebt en dat als er een niet (goed) functioneert je wel gewoon kinderen kan krijgen.