Zoals ik hierboven al zei: Er is geen eerlijk onderzoek gedaan door het RIVM nar mensen dia een mazelen besmetting doormaken met uiterlijke kenmerken. Daarnaast kunnen mensen nog het mazelen virus bij zich dragen zonder dat zij daar zelf ziek van zijn en zonder het te weten. Je uitspraak "En ik vind dat ouders van zieke, niet gevaccineerde kinderen voor de rechter gezet mogen worden als blijkt dat zij bewust of door nalatigheid anderen aan infectie hebben blootgesteld" een behoorlijk heftige uitspraak. Ik zou ook kunnen schrijven dat ouders die hun kind wel vaccineren (en de kennis hebben over de gevaren van vaccineren, zoals jij hebt Dirksmama), moedwillig hun kind beschadigen door al die gif spuiten, en aan kindermishandeling schuldig zijn. Maar ik ga mij niet verlagen door dit soort uitspraken op te schrijven omdat ik hier ouders die nu nog vol vertrouwen hun kind laten vaccineren, omdat zij denken dat ze het beste doen voor hun kind, pijn doe.
dat bedoel ik. zelf ook in dat schuitje gezeten, geen leukemie gelukkig. Het was afschuwelijk! Mijn zoontje en mijn vader mochten 4 weken hun broertjes/kleinkinderen niet bezoeken omdat er waterpokken waren geweest in de omgeving. mijn zoontjes mochten niet naar het kinderdagverblijf, en niet naar de winkel, mocht niet met andere kinderen spelen, niet de stad in, niet naar verjaardagen. wanneer hij in het ziekenhuis lag moest iedereen zijn handen wassen voordat hij hem aanraakte en wanneer we op controle kwamen, moesten we met een kap over de kinderwagen door de ziekenhuisgangen, en stonden we in de hal te wachten tot we werden opgeroepen ipv de wachtkamer. Maar wat ik dus bedoel te zeggen, ik zou persoonlijk mijn kind niet naar het kinderdagverblijf brengen als hij besmettelijk is (on topic bedoel ik) maar als je niet weet dat je kind de ziekte heeft, omdat het de bultjes of andere symptomen nog niet heeft, dan loop je dus met een besmettelijk kind in de winkel dat iemand kan ziek maken. En dat maakt de stelling van dit onderwerp, dat je een niet ingeënt kind moet weigeren op een kinderdagverblijf, dat dat niet zinvol is. Omdat je niet altijd weet wanneer een kind ziek is. Wel vind ik dat wanneer een kind ziek is, je het thuis moet houden/ niet bewust andere kinderen moet gaan besmetten.
http://www.kennislink.nl/publicaties/poliovirus-de-wereld-uit.pdf Vaccinaties en kinderziekten http://www.umcg.nl/NL/UMCG/medische_publieksacademie/Programma%20voorjaar%202014/Documents/DvhN%20artikel%20over%20Vaccinaties%20en%20Kinderziekten.pdf
Toen met die mazelenepidemie van vorig jaar heb ik er specifiek naar gevraagd bij ons. Ze weigeren op ons KDV geen niet-ingeënte kindjes, maar ze registreren het wel. Alle ouders vullen namelijk bij de intake in, of ze het Rijksvaccinatieprogramma volgen of niet en op de groep vragen ze er ook af en toe naar, om te kijken of de ouders het programma nog steeds volgen. Bij ons wisten ze te vertellen, dat alle kindjes (vanaf de leeftijd dat ze het deden) ingeënt waren. Gaaf mij wel wat rust. PS: Dorp waar ons KDV in ligt, hoort bij de bible belt. Vandaar dat ik het had gevraagd.
Pas gevaccineerde kindjes met levend bmr vaccin kunnen jouw kind ook besmetten. Net zo goed kunnen andere leidsters en ouders jouw kind besmetten met mazelen terwijl deze leidsters/ouders zelf niet eens door hebben dat ze een mazelen besmetting door hebben gemaakt (atypische/subklinische mazelen). Het is een scheinveiligheid, dat vaccineren en vaccinaties zijn nog nooit getest op de langere termijn met een controle groep volledig ongevaccineerden. Diagnose mazelen stellen, daar is een dubbele standaard voor waardoor het net lijkt alsof mazelen vooral onder ongevaccineerden in de bijbelbelt voorkomt. Maar ik snap jouw ongerustheid @lady, het rivm verspreidt angst en dat doen ze erg goed. Hoeveel mensen zijn er ook al weer overleden tijdens de laatste mazelen epidemie? Het rivm had er geen moeite mee om de vaccinatiestatus van het overleden meisje prijs te geven (waardoor haar ouders in een negatief daglicht kwamen te staan en dood dor schuld werd verweten in discussies die daarna losbarsten) maar het rivm weigerde (om privacyredenen) over haar ernstige gezondheidsproblemen te melden. Sorry maar door je als overheids instantie zo op te stellen en zo de informatie neer te zetten ben je bewust bezig met angst voor een ziekte te kweken en de ouders van het meisje hebben ze ernstig beschadigd.
Oprechte vraag ( die ik al eerder gesteld had maar geen antwoord op kreeg ) Als dat echt zo is dan hadden er toch nog steeds grotere groepen baby's de mazelen gehad? En had je constant kinderen met de mazelen. Waarom is dit dan niet het geval?
Ik hoef maar twee tot drie generaties terug te gaan en ik zie als doodsoorzaak van kinderen onder de twee "mazelen". Degene die beweerde dat vroeger alleen kinderen van vier en ouder mazelen kregen kletst gewoon uit z'n nek. Onderbouw met feiten. Laat maar eens zien dat er in de 18e en 19e en 20e eeuw geen baby's aan mazelen stierven maar alleen oudere kinderen.
Jonge kinderen onder de 14 maanden kunnen inderdaad de mazelen, bof en rode hond krijgen maar "dankzij" de hoge vaccinatiegraad gaan artsen ervan uit dat een ziekte als mazelen bijna niet meer voorkomt. Kinderen (baby's) met vlekjes ziektes krijgen vrijwel nooit een labtest aangeboden om aan te tonen/ uit te sluiten dat ze besmet zijn het mazelen (bof of rode hond) virus. Kinderen die met 14 maanden hun bmr prik ontvangen op het cb krijgen geen onderzoek voorafgaand op de vaccinatie om te checken of ze niet al besmet zijn geweest ert de bof, mazelen of rode hond. De bof loopt naar schatting in de helft van de gevallen bij jonge kinderen onder de twee jaar subklinisch, zonder symptomen. Microbiologie en infectieziekten - Andy Ilja Mohandas Hoepelman - Google Boeken LCI-richtlijn Bof (parotitis epidemica) - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu Ook de rode hond verloopt in ongeveer de helft van de gevallen subklinisch. LCI-richtlijn Rodehond - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu En ook mazelen kan een subklinisch verloop hebben. Sinds de invoering van het mazelenvaccin en later het bmr vaccin is ook de diagnose vijfde en zesde ziekte steeds vaker gegeven. En baby's hebben de eerste maanden vaak nog bescherming van hun moeder mee gekregen vandaar dat je niet zo vaak een hele jonge baby met waterpokken, mazelen of rode hond tegen komt (uitzonderingen daargelaten).
Je weet best dat het oraal poliovaccin nog maar zelden gebruikt wordt. Leg jij me maar eens uit hoe, zonder vaccinaties, India recentelijk poliovrij is geworden.
Het nieuwe stokpaardje van de antivaxers...subklinische infecties. Bij mazelen en waterpokken is dat ontzettend zeldzaam. Vlekjes van vijfde en zesde ziekte lijken niet eens op mazelen, het ziekteverloop is ook heel anders dan bij mazelen.
End Polio Now: End Polio Now - Uitzending Gemist Bekijk deze uitzending en zie hoe er massaal in India mrt oraal polio vaccin gevaccineerd is.
Kortom het is onzin dat je van die ziektes zoooo ziek kan worden jongens onvruchtbaar worden?! En tja de mazelen herken je niet? Nou had mijn oudste de vijfde ziekte toen ik zwanger was van de jongste hij heeft toen nog geen BMR vaccinatie gehad zowel hij als ik moesten geprikt worden om te kijken of dat het was. Geen mazelen maar idd 5e ziekte. KA zei er ook duidelijk bij dat je het verschil tussen 5e ziekte en mazelen direct kan zien. En idd want mijn jongste heeft de mazelen gehad en dat was wel een poepie erger als een paar rode vlekjes (overigens is er bij hem wel degelijk een lab test uitgevoerd om te kijken of het idd de mazelen waren )
Waarom krijgen alle gevaccineerde kinderen tijdens een epidemie een labtest aangeboden als je met het blote oog mazelen kan herkennen? Omdat het rivm alleen met het blote oog denkt te weten dat ongevaccineerde kinderen met op mazelen lijkende vlekjes de mazelen hebben maar als het een gevaccineerd kind is vertrouwen de artsen niet op hun ogen en moet het eerst aangetoond worden dmv labtesten.
Wereldwijd wordt OPV nog maar zelden gebruikt. En het is kul om te beweren dat je met OPV het virus in stand houdt. Het 'verwilderen' van het verzwakte virus is ontzettend zeldzaam. Maar goed, als accins volgens jou niet werken...hoe zijn ze dan in India van polio afgekomen?
Mijn jongste heeft oraal polio virus gehad bovenop de gewone vaccinaties di hij in Europa kreeg. Hij heeft er trouwens geen enkele bijwerking van gehad. En ook geen polio. Overigens hebben ze ook het waterpokkenvaccin in Duitsland gehad. Voordat we gingen verhuizen moesten ze bloed afgeven en hun anti-stoffen voor waterpokken liggen op exact gelijke hoogte als een kind dat wel.waterpokken heeft gehad. Mijn man komt uit de zogenaamde tweede wereld en na de val van de SU stortte ook het gezondheidssysteem in elkaar. Kinderen werden niet meer gevaccineerd en ziektes als mazelen en polio kwamen in rap tempo terug. En ten tijde van de SU werd het mazelenvirus echt niet verslagen door zogenaamde hygiene want hygienisch is het land nu nog steeds niet bepaald. Tegenwoordig zijn mazelen en polio weer verdwenen door het reorganiseren van de gezondheidszorg aldaar. Maar de mazelen zijn daar dus niet verdwenen door de goede hygiene maar puur en alleen door de herinvoering van het vaccin.
Ik schreef hier al eerder over, over de dubbele standaard die wordt gehanteerd voor gevaccineerden en ongevaccineerden;
Dubbele standaard? Jij beweert dat alleen gevaccineerde kinderen met mazelen een labtest krijgen, terwijl niet-gevaccineerde kind van Buonanotte ook een labtest kreeg.