Niet ingeente kinderen weigeren op kdv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feilo09, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    #461 Patje00, 8 apr 2014
    Laatst bewerkt: 8 apr 2014
    Kun je mij daar een bewijs/onderzoek van laten zien dat het opv vaccin slechts zelden verwilderd naar het echte polio virus? Ik ben daar a llange tijd naar op zoek.

Het oraal polio vaccin heeft als " voordeel". Dat de gevaccineerde enige tijd drager is van het poliovirus en daardoor zijn omgeving kan besmeten met het vaccin virus.

Zie handboek vaccinaties:

https://www.facebook.com/VaccinZetjeNiet/photos/a.1449938555222190.1073741826.1449918241890888/1481225942093451/?type=1&theater

En wiki: "Een tweede voordeel van dit vaccin is dat degenen die zijn gevaccineerd, enige tijd vaccinvirussen in hun ontlasting uitscheiden en daardoor mogelijk mensen in hun omgeving besmetten en dus indirect meevaccineren".

Daarnaast is India dan nu misschien polio vrij maar niet verlamming vrij:

"It was hoped that following polio eradication, immunisation could be stopped. However the synthesis of polio virus in 2002, made eradication impossible. It is argued that getting poor countries to expend their scarce resources on an impossible dream over the last 10 years was unethical. Furthermore, while India has been polio-free for a year, there has been a huge increase in non-polio acute flaccid paralysis (NPAFP). In 2011, there were an extra 47,500 new cases of NPAFP. Clinically indistinguishable from polio paralysis but twice as deadly, the incidence of NPAFP was directly proportional to doses of oral polio received. Though this data was collected within the polio surveillance system, it was not investigated. The principle of primum-non-nocere was violated. The authors suggest that the huge bill of US$ 8 billion spent on the programme, is a small sum to pay if the world learns to be wary of such vertical programmes in the future".

Het polio virus is dankzij betere hygiene verdwenen niet dankzij het (oraal) polio vaccin.
    Polio diagnoses in het verleden mochten gegeven worden zonder aantoonbaar bewijs via labtesten.
    Dankzij de strengere eisen die er nu aan de diagnose polio zitten komt polio hier in Nederland niet meer voor.
    Nog altijd raken er zo'n 300 mensen per jaar verlamd met polio achtige symptomen. De nieuwe naam is GBS syndroom.
    VSN: Spierziekten

Ik lees in file:///C:/Users/O/Downloads/Jaargang%206%20nummer%202%20(5).pdf jaargang 1995 pagina 31 het volgende:

Door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) werd een actieplan opgesteld waarvan de belangrijkste onderdelen zijn:

Surveillance van patiënten verdacht van polio. Eradicatie vraagt om een surveillance systeem dat in staat is een enkel geval te herkennen. Rapportage dient volledig en snel te zijn, zodat epidemiologisch en laboratoriumonderzoek mogelijk is.

Door de WHO wordt voor de surveillance van polio de volgende 'case' -definitie gebruikt

'Any case of acute flaccid paralysis (AFP), including Guillain Barré syndrome, in a child less than 5 years of age for which no other causes can be found, or a or a physican-diagnosed case of polio of any age'.

Dit bericht is uit 1995.
    Is het zo dat kinderen onder de 5 jaar in derde wereld landen/zuid oost Azie nog steeds op deze gronden een polio diagnose mogen krijgen of is een labtest voor deze kinderen nu ook noodzakelijk voordat de officiële diagnose polio gegeven mag worden?

Ik vermoed van niet. Ik vermoed dat kinderen in deze landen nu ook beter getest worden op verlammings verschijnselen in combinatie met het polio virus en dankzij deze strengere eisen aan diagnoses stellen is India nu polio vrij.
    Dit heeft echter niets te maken met uitroeiing door polio vaccinaties.

@Dirks mamma, Weet jij misschien waar ik gegevens kan vinden over de verschillende typen OPV vaccins die overal ter wereld zijn gebruikt en wat de samenstelling van deze OPV 's is geweest?

2. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Beste Dirks Mama,
    In mijn tekst staat niet dat ALLEEN gevaccineerde kinderen een labtest aangeboden krijgen..

Ik schreef:

3. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ook voor polio diagnoses stellen in Nederland hanteerde het RIVM een dubbele standaard.

file:///C:/Users/O/Downloads/Jaargang%206%20nummer%202%20(4).pdf

Wat schets mijn verbazing op pagina 24...
    "Bij differentiaal diagnostische twijfel is het van het grootste belang om te informeren naar vroegere vaccinaties. Indien een niet of onvoldoende gevaccineerde patiënt een ziektebeeld ontwikkelt dat begint met 'griep', gevolgd door nekstijfheid, hoofd- en spierpijn, asymmetrische verlammingen en een intacte sensibiliteit. dan behoort de diagnose te luiden 'poliomyelitis acuta anterior', tenzij het tegendeel wordt bewezen".

Dus als je ongevaccineerd bent heb je polio tot het tegendeel bewezen is?!?

Waarom ook hier weer de dubbele standaard? Net als bij de mazelen gevallen op de bijbelbelt worden gevaccineerden en ongevaccineerden ongelijk behandeld als het aankomt op polio diagnoses stellen.

En ja, ik weet dat tegenwoordig, na invoering van het poliovaccin iedereen via het laboratorium getest dient te worden voordat er een officiële diagnose polioverlamming gegeven kan worden.
    Stat allemaal netjes beschreven in de richtlijnen voor polio...

file:///C:/Users/O/Downloads/Poliomyelitis%20PR%200907%20def%20lg1108%20(3).pdf

Maar volledig gevaccineerden worden (bijna) nooit op polio getest omdat men ervan uit gaat dat dankzij het vaccin polioverlammingen niet meer voorkomen en ongevaccineerden krijgen het stempel polio op hun hoofd totdat bewezen is dat het niet om het polio virus gaat.

Ook uit de tekst van de RIVM richtlijnen van Polio:
    " Een vermoedelijk geval van polio kan optreden bij niet of onvolledig gevaccineerde personen van alle leeftijden en kan soms gepaard gaan met verschijnselen".

Het vermoeden dat een gevaccineerd persoon polio heeft bestaat bij voorbaat niet DUS wordt er ook niet op getest...

Vervolgens krijgen alle ongevaccineerden vrolijk het levende polio virus in hun mond via vaccinatie-suikerklontjes en testen de ongevaccineerden massaal positief op polio en roept het RIVM dat polio epidemieën alleen voorkomen onder grote groepen ongevaccineerden die dicht bij elkaar leven...

En geeft de WHO zichzelf een schouderklopje omdat zij er toch mooi voor hebben gezorgd dat dankzij vaccinatie het poliovirus is uitgeroeid terwijl ze pas NA invoering van het vaccin in kaart zijn gaan brengen hoe vaak polio nou echt onder de bevolking voorkwam en deze cijfers gaan vergelijken met de grafieken waarbij IEDEREEN een polio diagnose kon krijgen enkel op basis van uiterlijke kenmerken en zonder lab bevestiging dat het om het polio virus ging.

4. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Overigens kreeg mijn oudste ook een labtest toen mijn jongste het had om te kijken of hij genoeg antistoffen had.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    @Patje: ben je woordvoerder voor de anti-vaccinatie beweging o.i.d? Heb je je werkelijk daarvoor op ZP aangemeld aangezien werkelijk al je (ongefundeerde) berichten anti-vaccinatie zijn....;)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik woon in een land waar het OPV relatief recent weer is ingevoerd vanwege de Syrische crisis en vanwege de vele pelgrims die uit besmette gebieden hierheen reizen voir de Hadj. Ook is de toegang van Syriers, Pakistanen en Afghanen ontzegt als ze hier willen studeren/werken behalve als ze kunnen aantonen dat ze alle vijf de polio vaccins hebben gehad. Een kind krijgt op onze compound verplicht de reguliere 4 vaccinaties tegen polio en het OPV. Buiten dat wordt hier ook verplicht tegen waterpokken ingeent. Vanwege het hier heersende klimaat kan een ziekte als waterpokken vele malen heftiger zijn dan in landen met een gematigd klimaat.

Oh en het OPV is geen suikeklontje maar bestaat uit twee kleine druppeltjes die direct in de mond worden gegeven.

@Nikki, en dat viel mij ook op. 75 berichten en allemaal over een onderwerp. Trol.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ga geen zoekwerk voor je verrichten Patje.
    Ik heb jaren in landen gewoond en gewerkt waar het OPV gebruikt werd. Daar kregen mensen GEEN polio meer.

Verder, wat jij 'dubbele standaard' noemt is helemaal geen dubbele standaard. Als iemand die niet volledig gevaccineerd is ziekteverschijnselen krijgt is het nou eenmaal veel aannemelijker dat de diagnose van die ziekte klopt. Is iemand wel gevaccineerd, dan is de kans dat de verschijnselen ook daadwerkelijk die ziekte zijn veel kleiner. En dan doe je een labtest.
    Labtests zijn niet bepaald gratis namelijk, dus waarom zou je ze onnodig doen?

Ik weet trouwens al wat de reactie vanuit de kritisch prikkende wereld zal zijn als iedereen standaard een labtest krijgt...

8. Patje00

Patje00 Actief lid

26 okt 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL

Zorgwekkend dat mensen geen baas over eigen lijf of over het lijf van hun kinderen zijn en dat de "gezondheids" industrie kan en mag bepalen in sommige landen wat voor GIF stoffen je je kind moet laten in spuiten.
    Nog zorgwekkender dat hier in Nederland ook veel mensen vinden dat vaccinaties verplicht moeten zijn.

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ow hemel ... ik ben blij dat ik de enige niet ben zeg :);). Ik zit al dagen op mijn handen ... maar ik begin echt een beetje "gaap" neigingen te krijgen. Wat een gezemel zeg

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En hou je vast, er zal tegen meer gevaccineerd worden. Eerste varkensgriepdode is deze week gevallen in Mekka. En met zoveel mensen, uit zoveel streken van de wereld dicht bij elkaar betekent dat makkelijke verspreiding.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat Chebu ook al zegt...trol denk ik. Zal even een melding maken bij modjes/beheer. :)

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Patje, je hebt echt geen idee waar je het over hebt of in welke omstandigheid het land zich hier bevindt. Bovendien weet iedereen die op onze compound woont waar het om gaat.
    Maar weet je, als jij je kind lekker niet wil enten dan doe je dat toch niet. Dat zal mij echt een rotzorg zijn. Ik laat het wel doen. Wat kan jou dat nou in godsnaam schelen???

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het zijn geen GIF stoffen. Verder is het niet 'de industrie' die dit bepaalt. Gelukkig willen de meeste ouders gewoon dat hun kinderen niet ziek worden.

14. buonanotte

Jemig krijgen we dat gezannik weer wat ksn jou het schelen dat wij onze kinderen vol spuiten met gif?

Serieus he!

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zag pas geleden wat er in de homeopatische middelen tegen vaccinatieschade zat bij kennis. O.a. mercurius cyanatus. Volgens mij heb je geen google nodig om te weten welke GIFstoffen daar in verwerkt zijn :D

16. buonanotte

Nou het woordje Cyanatus zegt mij al genoeg :D

Maar ik vraag mij nog steeds af waarom iemand zich druk maakt om het feit dat IK die "gif" stoffen in MIJN kind stop?!

En waarom mensen mij proberen te overtuigen mijn kinderen niet te laten vaccineren?!

Serieus ik kreeg hele hordes privé berichten dat ik mijn kind maar niet moest laten vaccineren tegen de mazelen want dat is levensgevaarlijk met allerlei teksten en uitleg van anti prik sites..

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Goed plan ... ik krijg hoofdpijn van dit figuur. Al dat gesmijt met dure woorden ... ik ben maar een simpel mens :D:D

18. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met al die GIFstoffen in mijn lijf kan ik in elk geval geen anderen besmetten!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Suzy, ben je vroeger gevaccineerd? Dan zij jouw hersenen zo aangetast door die GIF stoffen dat je nu geen dure woorden meer kunt opnemen;)

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63

Dat méén je niet?! :$:(

Deel Deze Pagina