Ja dat weet ik zeker. Bij de gastouder van mijn dochter zat een kindje met rode hond thuis. Was zelf niet ongerust want was ingeënt. Echter een bepaald deel van de mensen die geënt worden krijgen geen antistoffen. Uit mijn bloed onderzoek bleek achteraf dat ik geen antistoffen had ( bij eerste bloedcontroles en ivm kans op rode hond in omgeving Gevragen of ze dit wilde meten). Tijdens de uitslagen was ik al xo erg ziek maar hadden geen rode hond verwacht .Echter na contruole van curettage weefsel en de vrucht kwam er rode hond uit. Zwangerschappen daarna geen angst meer gehad want eenmaal gehad kun je het niet meer krijgen. Heb mijn dochter meteen weggehaald bij deze gastouder omdat ik geen niet geënte kindjes in haar omgeving wilde. Ze had zelf gelukkig wel voldoende antistoffen en ben blij dat ze al wat ouder was. Ik was echt erg ziek door rode hond. Was compleet uitgedroogd, koorts 41+ en heb een week aan infuus etc gelegen voor ik gecuretteerd kon worden omdat ik het eerder niet aan kon. Ik heb den mk gehad maar had ook een gehandicapt kind kunnen krijgen door iets wat voorkomen had kunnen worden Ik neem het de ouders van dit kind niet kwalijk, het is hun beslissing het niet te doen dat enten. Echter Nemen ze wel een risico door hun kinderen te plaatsen bij een risico groep en had graag van te voren willen weten dat het kindje niet geënt was. Dan had ik kunnen beslissen neem ik dit risico of niet
Moord?????? Het wordt met het uur gekker hier. Wat een onzin wordt hier uitgekraamd! En wie beschuldigt wie ergens van?? Volgens mij zit jij samen met lies in een kast met te weinig zuurstof ofzo...
En jij zit volgensmij vanuit een psychiatrische inrichting te schrijven en daarnaast heb je vast ook nog je medicijnen uitgespuugt.
Jeetje meid ... chill ! Ik snap niet waarom je zo vreselijk opgefokt moet zijn hierover. Reageer dan niet. Patje staat bij mij allang in negeerstand ... moet jij ook eens doen. Een stuk relaxter
Kom op zeg; lovewinnie vertelt dat haar baby met 3 maanden heeft verloren doordat zij zelf rode hond kreeg en vervolgens wordt er gezegd dat zij de ongevaccineerden beschuldigt van moord. Moet toch niet gekker worden!:x Ik ben best relaxed hoor, maar ik kan heel slecht tegen leugens, gestook en onrecht!
Volgens mij heb jij het daar moeilijker mee dan Lovewinnie. Laat toch gaan, wat heb je eraan om zo over je theewater te gaan over iets waar je echt geen controle over hebt. Nieuw mantra ... "Let goooo .... Let gooooo .... Let goooo"
weet je wat, ik zeg dit topic sluiten! gaan we een topic openen voor mensen die pro vaccinatie zijn! Mensen die anti vaccinatie zijn, en blijven we lekker uit elkaars topic weg