Ik snap nooit zo goed waarom ze zo snel al moeten stoppen met zoeken. Althans ik vind het snel. Verschrikkelijk moet dit zijn voor de ouders
Ik las dat ze gingen stoppen bij rtv utrecht..idd vreselijk zal je kind zijn...wie weet waar ze zijn of wat er gebeurt is
Ik dacht dat ze pas op 17.30 Nederlandse tijd bekend maken over hoe en wat? Echt erg hoor, ik snap ook niet dat er niet uit gegaan werd van een misdrijf. Die kans lijkt me best aanwezig. Echt zo erg voor de ouders en familie.
Dat ze niet langer zoeken. Moeilijk voor de familie om hiermee te moeten leven. Enorme onzekerheid en niet weten of ze ooit nog 'boven water' komen. Misschien zijn ze wel ontvoerd en op een heel andere plek dan gedacht. Hopelijk komt er toch ooit nog duidelijkheid voor de familie en overige nabestaanden. Wat het ook moge zijn.
Hoor net dat ze niet stoppen met zoeken maar dat het op een lager pitje staat, er word nu alleen nog maar gezocht met lokale gidsen die het gebied goed kennen. Was net op het RTL Journaal
Ik denk zelf al vanaf het begin dat ze ten prooi gevallen zijn aan kwaadwillenden. 2 mooie blonde meiden.... Nadat ze geluncht bleken te hebben met 2 mannen wordt dat gevoel steeds sterker......
Ik denk ook niet dat de meiden nog gevonden gaan worden..en al helemaal niet in levende lijve .. ik vind het zo erg..waarschijnlijk komen de ouder familie vrienden nooit te weten hoe en wat
Dat denk ik ook... Ze kunnen toch niet zomaar verdwijnen..? Ik geloof niet dat ze nog levend gevonden zullen worden.