Zouden ze me willen strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door SabineMerel, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

6 mei 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al een tijdje valse weeen, al een paar keer vals alarm geweest dus. Daarbij heb ik verschrikkelijk pijn 'snachts. Ik moet Oxazemap slikken omdat ik anders minder dan 2 uur slaap per nacht. En niet slapen is slechter voor de baby dan die Oxazepam. Ook al is dat natuurlijk ook verschrikkelijke troep voor de baby. De de baby moet eigenlijk zo snel mogelijk komen, des te minder krijgt hij/zij van die troep binnen. Ik ben zaterdag 40 weken, dus in principe is de baby helemaal klaar en af! De baby is tot nu toe ook altijd kerngezond gebleken, dus dat scheelt.

Maar de weeen hebben tot dusver telkens nog niet doorgezet. Ik heb nu ook alweer 2 nachten beroerd geslapen (ondanks de Oxazepam) en heb overdag al 2 dagen verschrikkelijk buikpijn allemaal. Vandaag was ik om 4 uur al uit mijn bed omdat ik allemaal nachtmerries had en me angstig, onbestemd en gek voelde. Ik ben gaan opruimen beneden.

Ik wil die troep eigenlijk niet langer slikken en slapen wordt nu ook weer steeds moeilijker (heb zo'n pijn in mn rug, buik, lies etc) Is het gek als ik mijn verloskundige vraag of ze al kunnen strippen??

Zou dit al kunnen? Ik ben vandaag (28 maart) 39+5 en zaterdag uitgerekend. En volgens mij werkt het pas als het week is of als er enige ontsluiting is. Kan je dit zelf merken? Verlies wel sinds een paar dagen wat slijm als ik geplast heb.

2. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Gewoon vragen! Bij mij hebben ze maandag al gekeken toen wel bijna verweekt.
    Vandaag gaan ze weer kijken hoop dat het genoeg om te strippen word zoiezo volgende week ingeleid. Vandaar dat ze het deze week eerst zo proberen.
    Gewoon aangeven wat je wil anders doen ze zoiezo niks

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    GEwoon vragen inderdaad, waarschijnlijk willen ze het wel hoor. ik ga het ook vragen ik ben dan wel wat korter zwanger maar niet geschoten is altijd mis

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Meestal willen ze het wel doen hoor...wil niet zeggen dat het werkt. Gewoon vragen!

5. SabineMerel

SabineMerel Actief lid

6 mei 2012
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom wordt je gestript als ik vragen mag?

Moet ik de verloskundige dan gewoon bellen en vragen? Of zal ik dan mijn komende afspraak (dinsdag) afwachten?

6. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Bij mij begon hij er zelf over. En heeft het gelijk geprobeerd.
    Je kan het bij de afspraak gewoon vragen

7. Miertje2006

26 sep 2012
    84
    0
    6
    Kun je gewoon vragen hoor, zullen ze vast niet moeilijk over doen.
    Ik word volgende week dinsdag gestript ben dan 39,1 en daar begon de vk zelf over. Met 37w had ik al 1,5cm ontsluiting en bijna volledig verstreken door alle voorweeën waardoor ik ook erg slecht slaap 's nachts. Dus je hebt grote kans dat ze het wil doen tenzij alles nog helemaal dicht zit dan kan er niet gestript worden.
    Nee je merkt zelf niet dat er al ontsluiting is daar zal de vk je voor moeten toucheren.

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hier gister naar de verloskundige geweest, was toen 39,6wk
    Bij mij heeft ze gekeken, was nog niet helemaal verweekt, dan kan er niet gestript worden, ookal zou ik helemaal verweekt zijn dan nog zou ze nog niet strippen ze wachten tot je 40,4 of verder bent zei ze tegen mij omdat het anders 9 v d 10 keer heel veel gerommel oplevert zonder resultaat., ik mag dinsdag terugkomen, dan ben ik 40,4 als dan mijn baarmoedermond genoeg verweekt is gaat ze strippen.
    Hier erg last van mijn rug, vandaar dat ze me wilt helpen, maar meestal wachten ze zelfs tot 41 weken met strippen. Slik overigens nog geen pijnstilling voor mijn rug hoor, zo erg is het nog niet, maar hoop ook het laatste stukje zonder pijnstilling door te kunnen komen.
    Bellen kan natuurlijk altijd.,
    Succes ermee SabineMerel.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    de gyn wou het niet doen. het levert een hoop gerommel op zonder effect zij hij. (ja slapeloze nachten)

ze doen het alleen als je al bezig bent om het nog een extra zetje te geven.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gewoon vragen

11. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Ik ben bij de eerste gestript bij 2 cm ontsluiting (36,6 wkn...medisch noodzakelijk)...'s avonds brak m'n vlies en net na 12 uur 's nachts was ze er (37,0)...dus soms levert het meer op als alleen maar gerommel ;)

12. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Mijn vk zei dat ze, als alles rustig is, pas met 41 weken gaan kijken hoe het met je baarmoedermond staat. Eerder heeft dan geen zin. Maar als je veel last hebt, dan kun je natuulijk altijd vragen naar alternatieven. Gewoon al je vragen stellen, desnoods bellen. Ze komen gewoon langs, dat is hun werk! Succes!

Deel Deze Pagina