Hallo Deb? Ik ben vanmorgen ongi geworden en heb gelijk mijn banner aangepast. Dat ging goed. Nu wilde ik ook de banner op mijn bureaublad aanpassen, maar synchroniseren werkte niet. Toen heb ik hem verwijderd maar ik krijg de nieuwe er niet op (met rechtermuisknop knippen/plakken of kopieren). Heb internet explorer 7 van de week geinstalleerd. Kan het daaraan liggen? Alvast bedankt voor je hulp. Met vriendelijke groet, Velobabe Grr. ***computer...
Nou na 3 uur heb ik de nieuwe banner eindelijk op het bureaublad gekregen. Internet explorer 7 verwijderd. Ik heb de oude banneer helemaal verwijderd en toen de nieuwe erop gezet. Dit werkte eerst niet. Toen kreeg ik een blokje (photo editor?) i.p.v. de gewone banner. Is er misschien een snellere/makkelijkere oplossing?
als het goed is moet er een vraag staan op bureaublad plaatsen maar als dat er niet staat dan zal je toch via configuratie naar je beeldscherm moeten gaan, en daar in bureaublad "bureaublad aanpassen" en dan website en daar de oude link verwijderen en je nieuwe neerzetten. een andere oplossing zou ik niet weten meis