Hahaha, ik wilde zeggen dat ik meestal kleertjes wel gewoon een paar keer aantrek, maar dit is verschrikkelijk en zou ik ver achter in de kast hangen..
Haha, net als Druif moest ik gelijk aan Sugar Lee Hooper denken, maar toen ik het aan mijn man liet zien zei hij gelijk: dat is zo'n douchepuff, hahahahaha.....dus ik zou m naar Dove sturen die foto, misschien een mooie reclame, hihi...je dochter staat er wel fantastisch op, dit is echt een foto "voor later". Maar ik snap niet dat je dit serieus kan geven.......ik zou me rot gelachen hebben
Ja, hij vondt hem zelf echt geweldig! Is er speciaal voor terug gegaan omdat ie twijfelde of de jurk niet te groot was. Toen ik haar de jurk aantrok, lag ikzelf ook slap van het lachen over de bank heen,whahaha! Maar ben blij dat ik jullie aan het lachen heb gekregen! En idd een leuke foto voor als ze haar eerste vriendje mee naar huis neemt
Ik moet denken aan van die Franse of Spaanse jurkjes voor bruiloften/feestdagen. Dan kunnen kinderen er zó ongelooflijk opgedirkt uitzien. Maar wel een geweldige jurk voor de foto Ik weet niet welk maatje het is, maar wie weet kan haar pop hem later aan. Ik vond als kind juist zulke jurken het allermooist
Hahaha, idd, als ze thuiskomt met een vriendje wat je niet aanstaat, kun je deze foto gebruiken, Maar echt... wat een spuuuuuuuglelijk ding! Ik weet denk ik op welke markt hij hem gekocht heeft Mijn stiefdochter kreeg van m'n schoonmoeder ooit op koninginnedag een spijkerrokje met een en al kant en roezels enz, en dan met zo'n plastic ceintuurtje. Die heeft ze dus die dag aangehad (stiefdochter vond hem geweldig, wij vonden hem bijna hoerig), en toen is ie kwijtgeraakt. Ze heeft er nog een keertje naar gevraagd (stiefdochter), en toen zeiden wij: Hmm, ja, waar is die eigenlijk gebleven? (Haha, tot as geworden in de vuilverbrander, maar dat hebben we er maar niet bij gezegd ). Dingen die ik echt niet mooi vind, trek ik Thirza dus ook niet aan. Moeders en schoonmoeders kopen wel eens dingen die ik niet heel geweldig vind, maar och... het scheelt weer in onze portemonnee en meestal zijn het dingen die verder wel kunnen. Heb m'n moeder toen wel eens getipt over de prenatal en die kwam dus laatst met een tuniekje daarvandaan. Zei toen zelf: ja, ik kon niet helemaal wat leuks vinden, maar dit was het leukste, maar als je het niet mooi vindt, kun je het wel ruilen hoor! Maar het was echt een hardstikke leuk ding, dus ik roepen: Nee, dit vind ik juist hardstikke leuk, van die dingen die grotere meisjes ook aanhebben, niet van dat typische babyspul, Hopelijk onthoudt ze het
Haha, het lijkt wel alsof je dochter in een enorme anjer zit ! Geweldig hoor, in ieder geval heeft hij een hoop mensen aan het lachen gekregen met die jurk. Ik vind het ook altijd zo moeilijk. Meestal bedank ik maar vriendelijk en stop het in de verzorgingstas als reservesetje of legde het als extra setje in het bakje op het kdv. Maar zelfs daar zijn sommige dingen nog té lelijk voor. Ik kreeg voor mijn dochtertje als baby een afgrijselijk pakje, waar met grote letters over haar gehele kont 'NEXT' stond...nou, beetje vreemd hè, vond het meer iets voor Kim Holland of misschien denk ik weer teveel na. Sommige mensen slaan heel vaak de plank mis (dat zijn vooral mensen die zeggen dat ze wel weten wat mijn smaak is). Als ze dan wel eens iets leuks kopen, jubel ik maar heel overdreven, hopelijk blijft dat dan hangen.
Haha geweldig! Sugar lee hooper is er niets bij Vind het wel onwijs lief dat hij zelf iets uitgezocht heeft trouwens. Ik krijg eigenlijk nooit kleertjes die ik niet leuk vind, de meeste mensen weten prima wat mijn smaak is. In de zwangerschap heb ik wel wat dingetjes gekregen die ik echt voor een jongentje vond of shirtjes met teksten, die heb ik Tess nooit aangetrokken.
whahaha wat een jurk Inderdaad spuuglelijk. Heb tot nu toe nog maar 1 shirtje gehad wat ik niet mooi vond, of in iedergeval niet geschikt voor een jongen. Die heb ik aan een vriendin gegeven die wel een meisje heeft.
hahah echt een geweldige foto... En ook hier riepen we meteen heeey suger-lee-hooper. Ik heb wel wat dingen gehad waarvan ik dacht okeyyy... Een pakkie wat zwart-wit gestpreept.. tleek net alsof ie uit de bajes was komen zetten haha. Heb nog net geen detentienummer erbij gekregen lolz
whaha geweldig! Ik heb voor nana ook 2 van dat soort jurkje gekregen van mijn schoonmoeder uit Sudan. Maar die zijn niet zorg erg als dat jouw dochtertje aan heeft. Waren meer van die bruidsmeisje jurkjes. Ze heeft er wel al 1 aan gehad met haar verjaardag
haha is hij naar de zwarte markt geweest in Beverwijk ervoor?? jezus maar die jurk is echt afgrijselijk haha wel een hele lieve foto overigens
Ik zie de foto net pas, maar wat erg!!! Lief dat hij er zo zijn best voor heeft gedaan, daar niet van. Je kindje zit met het schaamrood op de kaken als ze deze foto later terugziet.
Hahahaha! Oh, wat een prachtig jurkje. Als je het niet wilt houden, mag ik het dan? Haha, LOL Ik lig echt helemaal dubbel hier! Arm kind! Gelukkig heeft ze er geen weet van
O die jurk is echt TE erg....... Ik heb ook best een hoop kleertjes gekregen die niet mijn ding waren (ben niet de makkelijkste) Het lag er een beetje aan van wie ik het kreeg. Sommige mensen vroeg ik gewoon of ik het mocht ruilen, andere bedankte ik braaf en dat ging in een grote zak. Later heb ik mensen heeeeeeeel blij gemaakt met die zak.
ahhaaaaaahhaa wat en spuuglelijk jurkje maar`dat vrolijk koppie erboven maakt het tot een leuk plaatje. ik heb een zoontje dus dats niet zo moeilikj. mochten we echt iets lelijks krijgen dan is dat zijn knoeipakje maar hij mag het nooit aan als we naar buiten gaan. ik heb laatst wel een enorme winny the pooh beer gehad en sorry maar ik haaaaaaaaat winny the pooh. was wel heel aardig hoor.. mn schoonmoeder liet apentrots een foto zien en al haar collegas kochten toen een kadootj terwijl we ze niet eens kennen. alleen die beer had niet gehoeven. staat nu boven op zn kast achter de kaartjes
Ik lig ook in een deuk wat een afschuwelijke jurk, maar wat een schattig koppie hier ook wel wat kleertjes gekregen wat echt heel lelijk was hebben we nooit aangedaan hoor! Wel een pakje van overgroot oma en deden we alleen aan als we bij haar op visite gingen. Hoe bedoel je schijnheilig.
Whuahahahahahahhahahah ik kom niet meer bij joh, GE-WEL-DIG! Geef haar eens een tikkie, wedden dat ze de andere kant op tuimelt en weer terug. Ik kreeg als kraamcadeautje een setje, spijkerbroek, t-shirt met lange mouwen en bodywarmer, in maat 104! Heb er nog niet veel verstand van, maar hallo, hoe oud zou ze zijn als ze dat aankan? 4? Ook kreeg ik van schoonma laatst een roze haarband met glittertjes.. t kind heeft geen haar! Ik bewaar m wel voor als ze 3 is
Hahahaha hihii haha. Kheb me rot gelachen. Wat denken mensen toch, als ze zoiets kopen he. Zukke dingen kopen mensen ook voor hondjes. Afschuwelijk hahaha. Weet je zeker dat het geen grap is! hahaha Jeetje. Het deed mij even goed hoor die pic. Succes met het prachtige jurkje. Voor je het weet is zij er uit gegroeid. p.s. ik ben ook heeeeel duidelijk in wat ik wel en zeker wat ik NIET wil. Toch komen mensen (schoonmoeder) met spullen aanzetten, waar ik echt niets mee kan. Dat zeg ik ook en geef het of terug of weg aan iemand, die het WEL leuk vindt.
Ooooh ik rol hier echt over de grond om de foto van TS! Geniaal gewoon! Ik vind het ook verschrikkelijk als ik iets krijg wat ik echt niet mooi vind.. Ik trek het altijd aan, maak snel een foto om te laten zien 'dat hij het aan had en het 'm zoooo leuk stond (NIET!)' en dan krijgt ie snel iets anders aan Hartstikke lief van die mensen, maar als ik het echt afgrijselijk vind.. Sorry, maar dan ga ik 't Damien echt niet vaker aantrekken Wij kregen vlak na de bevalling een setje van Name-it, met een spencer. Ik heb echt een vreselijke hekel aan die kakkleding, maar het had bij elkaar toch 46 gekost Met heel veel hoop dat 't Damien toch leuk zou staan toch maar aangetrokken, maar het was echt verschrikkelijk.. Ik vond het net een opa in babyvorm