Ik heb trouwens ook wel eens dat ik zelf iets koop en dat ik later denk van 'NEEEEEE '. Ik heb een keer een jas van Nijntje gekocht voor Damien, met 2 van die nijntjeoren op de cappuchon. Ik vond 'm heel erg leuk, maar toen ik 'm eenmaal aan had getrokken dacht ik 'Je laat je kind toch niet als konijn over straat gaan?' Toen heb ik de oren maar snel naar achter gevouwen Misschien ook leuk om hier foto's van jezelf te posten, met de afgrijselijke kleding die onze ouders ons vroeger aan trokken
@shaddixxx Ooh arme jongen! Hij kijkt er ook zo ongelukkig bij. Ik vind dat inderdaad ook afschuwelijk voor zo'n kleintje. Mogen ze gewoon lekker stoere baby's zijn ipv jong volwassenen? Leuke foto ook!
Precies! Ik ben helemaal weg van shirtjes met teksten (en dan niet de standaard shirtjes van lief, boring!).. M'n mannetje heeft een shirtje met 'My mommy is HOT', en dan staat er heel klein onder 'and single'.. Dat was echt heel erg tof om te krijgen! Ik heb tijdens m'n zwangerschap ook een pakje in maatje 50 met een skelet erop gekocht.. Niet dat ik dat ik 'm dat ooit had aan getrokken als we weg moesten, maar hij 'moest dat gewoon een keer gehad hebben' Ik vond het echt een vreselijk pakje, maar ook zo lief! Hij gaf ook nog licht in het donker, heeft echt een hilarische avond opgeleverd!
Hahaha, ben je zo wanhopig? Hehe, ben wel benieuwd hoe je dat dan gaat uitleggen aan de gever. Ehm, tja, het was ineens mee met de post... zomaar in een pakje terechtgekomen, kweetookniehoedakan. @shaddixx: oh, dat is ook zielig! Haha, wel een leuke foto! Kan me voorstellen dat je dacht dat het misschien wel zou staan, maar als je dit ziet..... hmm, toch maar niet, zou ik dan denken! Zo kregen wij van onze buren een schattig boxpakje met voetjes met Winnie the Pooh erop, echt beeldig (not). En dan ook nog in maat 74! Haha, dat kan ze dus nu aan. Hmm, lekker met die hitte, lekker warm velours boxpakje. Ze heeft het echt dagelijks aan! Hoe verzinnen mensen het hè? Het was gekocht bij C&A en daar was ik toevallig zelf net geweest, had erg leuke kleertjes voor krummel gekocht en dan denk ik: hoe kan het dat je daar naar binnenloopt en denkt: "oh ja, cadeautje voor de buren, hé, kijk es wat een leuk pakje", als er echt heeeeeeeeeeel leuke kleertjes hangen? Soms ligt het trouwens niet aan de smaak van mensen maar staat iets onze krummel gewoon niet. Ik kreeg van m'n vriendin voor de geboorte een leuk truitje van de HEMA, op het oog redelijk geschikt voor beide geslachten. Toen krummel het voor het eerst aan had, leek ze net een jongetje, dus hebben we haar maar gauw een roze mutsje op gezet. Toen het dochtertje van m'n vriendin (toen bijna vier) de foto zag, ging ze meteen een roze tekening maken! En we hebben ook wel dingen gekregen die neefjes en nichtjes aan hadden gehad, daar zat ook raar spul tussen. Maar ja, misschien was het toen mode? En zo verschrikkelijk spuuglelijk als dat jurkje hebben we echt niet gekregen. Gelukkig niet, haha!
@natas 23 sorry dat ik zowat ik me broek plaste van het lachen. wat een lief jurkje heb je gekregen @shaddixxx *proest het uit ondertussen* wat vreselijke dat skelettenpakje! echt te walgelijk gewoon ____ @ rest alleen om jullie reactie pis ik nog harde in me broek... Ivy heeft voor dr verjaardag kleertjes gekregen... erg leuke kleertjes maar niet onze smaak totaal niet onze smaak... ooit hebben we gezegd koop maar GEEN kleertjes want we hebben niet dezelfde smaak. We willen iets leuk en iets aparts. iets wat totaal ons is zeg maar... helaas kan alleen me moeder tot nu toe nog met geweldige kleertjes aankomen zetten!
ow dat kennen wij ook... we hadedn een zak met kleren gekregen van me schoonfamilie... van kinderen van 8 jaar geleden!!! 8 JAAR!!!!! nou je raad het dus wel
@Shadixxx: wat een cool skelet-pakje!! Ik had voor onze dochter ook een zwart pakje uit 1 stuk gekocht, maar dan zonder skelet erop haha. Maar ook dat vonden mensen raar, alsof een meid geen zwart mag dragen. Al dat roze wordt soms ook een beetje teveel... Ik heb volgens mij ook de hele collectie van v/d Ven gekregen. Hoeveel setjes met bodywarmer ik wel niet heb gekregen..
@Natas23: Hahaha sorry, maar ik moest ook gelijk aan Sugar Lee Hooper denken!!! Ik ben echt benieuwd wat ik zou doen als ik zoiets uit kadopapier zou halen...... ik zou vast in mn broek piesen van het lachen (waar koop je zoiets in hemelsnaam trouwens?) @shaddixx: haha ik vind m ook geweldig (voor thuis dan he)
Hahah meiden wat een kleding. @natas23 dat jurkje vreselijk zeg @shadixx ja idd net een opa...vind dat ook lelijk hoor. Ik heb dan niet zulke kleding gehad maar wel veel (en nee ik vind er echt niks mis mee!!) van Zeeman en echt allemaal lelijke dingen... Het leken wel vale kleertjes nog voor ze gewassen waren... Ik heb zelf aantal dingen bij Wibra gekocht en die heeft hij ook veel aangehad. Zonde he als mensen geen smaak hebben... Mijn schoonmoeder heb ik laten zien waar ze mijn favo merk Noppies kan kopen op internet en daar heeft ze aantal dingen besteld allemaal 70% korting! Maar ze is zelf ook nogal hip dus hoef niet bang te zijn voor afzichtelijke kleding.
Hahaha dit vind ik een goede. We hebben wel eens wat gekregen wat niet helemaal onze smaak was maar niet zoiets als dit. Ik vind het je dochter op zich wel snoezig staan hihi
Mijn moeder heeft mij, m'n zusje en m'n broertje op de dag dat we precies 3 maanden waren allemaal in hetzelfde matrozenpakje gehezen, om een foto te maken.. 1991 en 1994 okay, 2003 vond ik al een beetje.. ouderwets.. 2 maanden geleden stelde ze voor om Damien ook dat pakje aan te trekken voor de '3 maanden foto' Ik heb op de dag dat Damien 3 maanden was lekker m'n mond gehouden.. Een maand later kwam m'n moeder ineens 'Hee, we zijn helemaal de foto vergeten!' Wat jammer nou!
Ik bedacht me dat ik ook een 'heel mooi' pakje heb gekregen van een oudtante. Ze had het al maanden terug zelf gebreid voor Luca. Mijn vriend trok wit weg toen hij het zag, maar ik moest het toch echt even aandoen voor de foto. Het is alleen net een meisje zo, met die witte strik en er zaten ook bijpassende sokjes bij... Maar ja het was wel heel erg lief bedoeld natuurlijk
Echt een leuk topic dit, ik dacht dat wij dingen hadden gekregen die niet zo leuk waren... maar deze dingen zijn werkelijk verschrikkelijk haha. De spencer staat bij mij op 1 in de lelijkheids top 10 haha. (arghhh alles met ruitjes moet verboden worden, vinden wij dan). Hier 1 t-shirtje gekregen, wit van het merk Feetje. Er staat met rode letters Ahoy op... waarom in vredesnaam? Gaat mijn kind uit varen ofzo? Doe er een blauw wit gestreept broekie bij en minimatroosje kan op pad hahaha... Het is maat 56, daar zit onze dochter nu in, maar het shirtje hangt nog aan de "kadootjeslijn" waarsch ruimen we alles pas op als ze eruit gegroeid is
ik dacht eerst, ach dat is toch best schattig? maar toen las ik dat Luca een jongetje is! hahahaha gna gna, leuk pakje hoor, wel vaak aandoen he??
haha, ik dacht ook: dat is best leuk! maar niet voor een jongentje ennuh nog even over de TS. ik voel me écht gekwetst en zeker door jullie reacties! OP doordeweekse dagen loopt Isa er altijd in zo'n jurkje bij!!! OP zondag natuurlijk een wat mooier jurkje. Ik vind vooral de kleur érg mooi!!! zo dat mag ook wel eens gezegd he?