Driewieler Charton

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Iemand bekend met Charton, zie foto? Ik kan m tweedehands goedkoop overnemen, maar wil geen miskoop doen. Ik kan er op internet praktisch niks over vinden. Tuigje is fijn en duwstang is te verstellen. Is voor bij oma en opa.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,6 KB
      Weergaven:
      0
  2. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Hier wordt een driewieler afgeraden door de verkoopster van de plaatselijke fietsenwinkel, omdat kindjes dan vooruit leren trappen, in plaats van naar beneden. Een loopfietsje (eerst vier dan twee wielen) bevorderd de ontwikkeling van de juiste beweging en het evenwicht. Leren fietsen zou dan sneller gaan.

Zo heb ik vernomen...

3. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ach... We hebben bijna allemaal op driewielertjes gefietst en fietsen nu ook prima. Ik maak me daar niet zo druk over. Bovendien is het alleen voor bij oma en opa, dus ook niet elke dag. Het is voor hun handiger als ze eens ergens heen willen met de kleine man.

Maar verder niemand ervaringen?

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ziet er prima uit toch?
    Duwstang en tuigje zijn erg handige dingen, verder voldoet volgens mij elke driewieler hoor.

(mijn zoontje heeft nooit op een driewieler gefietst, wel loopfiets vanaf 2.8 jaar. Dochter is net 2; fietst al een paar maanden op een driewieler en nu ook zo weg op een gewone fiets).

5. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze kindjes zijn ongeveer even oud en wij hebben er eentje die er heel erg op lijkt. Volgens mij zijn ze wel allemaal vergelijkbaar.
    Hier is het een groot succes! Trappen snapt hij nog niks van en sturen eigenlijk ook niet :p
    Maar hij vindt het heerlijk om er mee te gaan wandelen als afwisseling op de buggy of om door te tuin te crossen. Ook goed voor mijn conditie! ;)

6. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    We hebben hem inmiddels gekocht, groot succes. Hij moest huilen toen hij er weer af moest :D.

7. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ze schelen 1 dagje :)

Deel Deze Pagina