hoe dubbel...miskraam op moederdag..

Discussie in 'Miskraam' gestart door mamasince2010, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    Vandaag heb ik mijn miskraam gehad.

Het begon gisterenavond al. Heb 4 uur lang weeen gehad! pfff deze pijn had ik bij de bevalling van mijn dochter nog niet. Ik wist gewoon niet wat ik met mezelf aan moest.

Tegen half 11 zakte de pijn,maar verloor weinig stolsels en bloed dus snapte het eigenlijk niet zo goed.

toch in slaap gevallen,vanmorgen werd ik wakker met weer hetzelfde gevoel : weeen... toen dacht ik nee niet weer zo heel de dag.
    vk gebeld en die gaf aan dat het wel mogelijk was dat het langer zou duren.

Toch maar naar mijn schoonouders gegaan omdat het wat rustiger werd.... moest ik ineens heel erg plassen
    en ja hoor notabene daar op de wc. voelde ik echt iets uit me "ploppen" hubbie heeft het uit de wc gehaald......
    En grote pingpongbal....... heb het in een bakje water gedaan om het aan de vk te laten zien.

vanavond is de vk komen kijken,en gelukkig is alles helemaal compleet eraf gekomen...
    Ze gaf ook aan de het niet veel voorkomt dat in dit vroege stadium van de zwangerschap het vruchtje er zo mooi af komt...

maar pfff heftig hoor,een miskraam en dan ook nog een miskraam op moederdag....

Morgen ga ik een mooie plant kopen en dan gaan we ukkie daar een mooi plaatjes ingeven...voor vandaag zijn mijn tranen op,maar wilde wel graag mijn verhaal even aan jullie kwijt

sorry dat het zolang is geworden....

liefs een lege en verdrietige mama

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Sterkte...

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

heel veel sterkte!!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sterkte

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Mamasince wat erg een miskraam en dan ook nog eens op moederdag. Erg verdrietig.
    Heb zelf 3 MA en 2 MK gehad. En wat jij beschrijft dat het zo'n pijn deed, dat had ik ook. Ik heb helaas (nog) geen bevalling meegemaakt, maar dacht bij de MK, als dit al zo'n pijn doet, hoe moet dat dan na 9 maanden. Maar het blijkt dat de weeen zeker hetzelfde kunnen aanvoelen. Je lichaam zet iets op gang en het maakt niet uit hoe klein of groot het is wat eruit moet, de pijn is hetzelfde. Van een verpleegkundige hoorde ik dat vaak bij een MK de pijn nog erger is, omdat je ten eerste dan geen endorfine aanmaakt, zoals bij een bevalling na 9 maanden. En ten tweede weet je bij een MK dat je na de weeen met lege handen zit, terwijl je na de weeen van een voldragen zwangerschap in principe een gezond kindje in je armen hebt.

Wat een verdriet meis. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Liefs,
    I S

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meisie wat erg:( Heel veel sterkte gewenst!

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heel veel sterkte met dit verlies.

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hele dikke knuffel!

Ik vond het al lastig genoeg om moederdag door te maken, kan je nagaan

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Mamasince, hoe dubbel allemaal. Moederdag is al moeilijk en pijnlijk genoeg als je ongewenst kinderloos bent, en om dan ook nog de miskraam te krijgen op die dag... Echt heel naar. Wel fijn dat je nu helemaal klaar bent met het lichamelijke gedeelte. Dat scheelt toch weer een hoop ellende. Ik hoop dat je er volgend jaar met Moederdag héél anders bij zit.

Suus

10. Female

Female Niet meer actief

Heel veel sterkte..!

11. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    heel veel sterkte gewenst. Wat een verdriet zullen jullie nu hebben...
    De gedachte om jullie uk een plekje te geven bij een mooie speciale plant, vind ik erg mooi.
    ik duim dat er snel betere tijden met veel geluk en liefde zullen komen.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heel veel sterkte meissie!
    Bij mijn MA was de vruchtje al weer opgenomen maar idd weeen en persweeen en flinke stolsels, echt huge en ook de vruchtezak met placenta alleen was hij plat (leeggelopen). Wel fijn dat alles heel was. Nu hopelijk ruimt alles mooi op en kunnen jullie het een plekje geven, knuffs!!!!

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

Heel erg veel sterkte meis! Wat erg, en notabene op moederdag...
    Mooi dat jullie jullie ukkie een plaatsje geven in de tuin. Sterkte!

14. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Heel veel sterkte mamasince!
    Knuf

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heel veel sterkte....

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    heeel veel sterkte heftig zeg!

17. Maia

Maia Niet meer actief

heel veel sterkte!

bij mij begon mijn miskraam op valentijnsdag. Ook niet zo leuk :( veel sterkte, doe rustig aan.

18. magiwo

magiwo Nieuw lid

12 mei 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #18 magiwo, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    ik ook...miskraam op moederdag, ik wist op 6 mei dat ik zwanger was, 6 weken, zondag op moederdag stond ik zo vrolijk op..ik begon er al stiekem aan te wennen dat er een kindje in mijn buik zat.
    Vlak voordat ik wilde vertrekken naar mijn moeder met mijn zoontje ging ik naar de wc, bloed...
    de hele rit in de auto heb ik zo gehuild en gehuild, smeekgebedjes dat mijn kindje in mijn buik zou blijven...helaas.
    volgende week krijg ik een echo om te kijken of alles er goed uit is.

ik heb een roosje gekregen van mijn moeder voor moederdag, deze staat nu in de tuin als symbool voor het kindje wat niet in ons midden is.

nog veel verdriet nu, weet niet hoe moederdag er in de toekomst uit zal zien...sterkte voor jou Mamasince

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    magiwo: ja het is geen leuke dag, inmiddels kan ik er wel anders over denken. het vruchtje is er zo compleet uitgekomen dat ik het ook wel mooi vind dat het juist op moederdag is.
    en ik heb gelukkig in mijn hoofd geprent dat moederdag niet elk jaar op dezelfde dag is.

maar het zal altijd een dag zijn dat je er meer bij stil zult staan dan op andere dagen

het is allemaal heftig: jij ook heel veel sterkte en ik hoop dat alles helemaal schoon is.

20. magiwo

magiwo Nieuw lid

12 mei 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamasince: ik weet niet of alles eruit is, bij mij was het niet duidelijk, nu krijg ik dinsdag een echo bij de VK en indien nodig donderdag een inwendige echo in het Zkh.

Ik hoop dat het direct duidelijk wordt dat alles weg is zodat ik verder kan want anders staat er nog een vervelende ingreep op mij te wachten.

Tijd verzacht zeker het verdriet...op naar de toekomst!

Wel bijzonder om te lezen dat wij hetzelfde hebben meegemaakt op die ene bewuste dag toch?

Veel sterkte ook voor jou!

Deel Deze Pagina