Lieve meiden, Ik heb een paar vraagjes. Ik heb gister een miskraam gekregen... Ik was iets voorbereid omdat mijn hcg laag was en in een week tijd bijna niet gestegen. Toch blijft het een hele grote teleurstelling, iets waar je zo op hoopt en wat eindelijk lukt na anderhalf jaar proberen gaat dan met 5 en een halve week toch nog mis... Dit is mijn eerste (en hopelijk laatste!) miskraam. Dus ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn gyn is op vakantie... (super irritant!) en ik heb gister wel gebelt maar dan krijg je een assistent en die zegt doodleuk, ja je hebt voor woensdag een afspraak staan om hcg te prikken laat dat maar doorgaan en tot die tijd rustig aan doen. Nu snap ik wel dat ze verder niets kunnen doen. Maar ik kan nu ook niets met mijn vragen dus vandaar maar even hier. -Hoe lang duurt het vloeien ongeveer? -Hoe lag duurt het voordat je weer ongesteld wordt hierna? -ik lees veel over dat veel meiden het vruchtje ook zien... Maar bij mij komt er volgens mij niet 1 vruchtje uit, meer allemaal stukjes en slijmdraad en stolsels bloed... Klopt dat? -En meiden die clomid slikken, wanneer mocht je daar weer mee beginnen na je miskraam? Liefs
Triest voor je, Valerie, dat het na 1,5 jaar raak is en dan alsnog misgaat. Hopelijk duurt het nu net lang voor je weer zwanger bent en blijft het dan plakken! Veel sterkte! Suus
Suus, dank je wel voor je antwoorden! Mijn temp is nog wel hoog, maar ik verwacht dat het de komende dagen naar beneden zal gaan... Oke, ik zal gelijk vragen voor een echo.
Bij mij was het zo dat de eisprong ongeveer twee weken na de tempdaling kwam, soms ietsje eerder. Zodra je een neg hcg-test hebt, kun je ook weer ovutesten gebruiken. Of kan dat niet met clomid?