Hoi dames, ik zit met het volgende. Sinds eind mei ben ik gestopt met de cerazette pil, die ik een paar maanden na mijn bevalt in september 2014 heb geslikt. Vanaf mei zijn we aan het proberen voor een tweede. Nu heb ik al vaak en cyclus van 33 dagen gehad dus kennelijk is dat normaal. Nu ben ik op 31 oktober ongesteld geworden, het begon op de 30e met lichtrode afscheiding en het brak de volgende dag door. Dat is altijd, doorbraak binnen 24 uur. Afgelopen woensdag zat ik op dag 33. Toen begon eind van de middag weer de lichtrode afscheiding. Dus ik dacht dat het gisteren wel zou doorbreken. Is niet gebeurd. Vandaag ook niet... Er komt ook nagenoeg niets aan rood mee met afvegen na het plassen, alleen als ik in mijn vagina ga met een wc papiertje, spot ik lichtrood. Maar heel weinig.. Ik denk dat mijn eisprong niet al na 14-15 dagen is geweest, maar ik voelde op 23 november in de avond best vervelende krampen in mijn buik. Denk dat de eisprong dus een stuk later is geweest. Zou me ook niets verbazen, aangezien in het weekend van 13 op 14 november mijn schoonvader is overleden. Ik denk dat dit mijn ei heeft gepauzeerd ofzo, en dat hij pas op of na 23 november is gesprongen. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gedaan dus ben niet zeker van het moment van mijn eisprong Kan het beetje bloed dat ik nu heb maar niet naar buiten komt, een innestelingsbloeding zijn? Zijn er dames met ervaring met een innestelingsbloeding rond, op of net na nod? Ik denk dat ik woensdag ga testen als mijn menstruatie niet doorzet.. dan zou ik wel iets moeten kunnen zien op de test, lijkt me? Ik heb gisterochtend ook al getest, met kv2v5, maar die was omowit.
Nou nu lijkt het waarschijnlijk toch aan het doorbreken te zijn. Ik voel een gek gevoel in mijn onderbuik en mijn rug begint nu ook. Het bloed is nu ook met afvegen. Nog steeds niet veel maar wel meer dan de afgelopen dagen. Ik ga dit even aankijken. Ik verwacht dat dit nu pas mijn menstruatie is, met een hele trage start.. Of kan het alsnog een innestelingsbloeding zijn, met lichte pijntjes in onderbuik en -rug?