Hoi! Ik wil mijn 3e kindje zoiezo weer borstvoeding gaan geven! Ik vraag me alleen af of er meerdere alleenstaande moeders zijn met meerdere kids en die ook BV gegeven hebben/of nog geven. Ik ben eigenlijk benieuwd naar de ervaringen. Mijn 2 dochters zijn namelijk erg ondernemend en vooral heeeeeeeel ondeugend als mama bezig is Het lijkt me dan vervelend om BV te geven. Maar ik wil het heel graag geven dus vandaar mijn vraag!
Ik voldoe niet aan je oproepje Kan me echter wel voorstellen dat je wel eens je handen vrij wilt hebben. Mischien is voeden in een draagdoek dan wat voor je ? Kun je toch voeden en vrij rondlopen. filmpje voeden in rekbare doek filmpje voeden in een geweven doek En nog een fijne zwangerschap.
Mijn nichtje is dan niet alleenstaand, maar heeft 3 kinderen, is overdag toch ook alleen thuis en gaat de 4e straks ook weer borstvoeding geven. Hoe ze het doet, geen idee . Maar of je nu de fles geeft of borst, je moet toch even rustig zitten. Alhoewel, borstvoeden kan je in een draagdoek doen en lopend voeden (zonder doek dus) kan ook zolang je baby niet te zwaar is (hier lag de grens bij ong. 8 kg).
Ooh echt joh? Dat wist ik helemaal niet! Super, dankjewel! Ik ga eens kijken voor zo'n doek als ik wat verder zwanger ben!
Ik ben niet alleenstaand,maar mijn 4e kindje krijgt ook borstvoeding. Ik ben overdags wel de hele dag alleen samen met mijn kinderen. Mijn andere 3 zijn al wel wat groter(bijna 13)(11) en (6) Mijn jongste van bijna 5 maanden is een hongerig ventje en 20 voedingen per dag is hier niets geks Hoe ik het doe? Weet het niet Ik ga gewoon door en de ene dag gaat het wat makkelijker dan de andere dag (sommige)andere mensen verklaren me voor gek! Maar ik doe het voor mijn mannetje en zodra Justin klaar is met drinken is er weer aandacht voor de andere kinderen. En ook ik loop in sommige situatie's met Justin aan de borst(hij wil niet in zo'n draagdoek/zak)
Dank voor je reactie! Ja het zal vast ook afhangen hoe het per dag gaat etc. Ik wil het iig proberen, vind het wel belangrijk! Zoiezo bereid ik de meiden helemaal voor op de baby straks, denk dat het wel goed komt en ik me weer druk maak om niets, maar vind het wel prettig om de ervaringen te lezen!
Jawel Gelukkig heb ik een hele lieve moeder die me helpt in de huishouding(zo'n 4 tot 6 wassen per dag) Anders had ik het borstvoeden niet meer zien zitten Gelukkig heb ik geen nachtvoedingen(meer)en als alle kindjes de nacht goed doorslapen kan mama bijtanken voor de volgende dag
Kan ik me voorstellen! Ik heb ook een moeder die me evt. hier komt helpen rond die tijd En daarbij heb ik ook hele lieve vriendinnen om me heen Het komt ook wel goed, alleen dronken mijn 2 dochters heel vaak, zo om de 45 minuten, ben een beetje bang dat dat weer zal gebeuren, want dat gaan dan ten koste van mijn andere 2 meiden.