je hebt speelmatten voor de kids van die langwerpige met wegen erop enzo.maar zijn echt voor jongens vindt ik. nu zoek ik voor mn meid een mat/kleed van prinsessen oid dus met roze enzo erop. wie oh wie weet waar je die kunt kopen??in een winkel dan bedoel ik.liefst in de buurt van rotterdam of iets dus zoiets maar dan voor meiden: Bekijk bijlage 11544
Ik heb zoiets als op je plaatje bij Ikea vandaan, daar hebben ze ook meer meisjesachtige speelmatten. Ook via internet te vinden. Bij Kwantum zag ik trouwens in de winkel ook zoiets als op je foto, dus misschien hebben ze daar ook wel iets meer meisjesachtig. (was wel groter en duurder dan bij Ikea)
Ik heb zelf een speelmat bij kwantum weg met idd van de weggetjes er op, maar heb dan ook een zoon maar ik heb wel eens een meisjesspeelmat gezien, weet zo niet meer waar of bij ikea of bij leenbakker... ze zijn er wel dus
Ikea Ik heb toen toch gekozen voor een speelkleed, (ook Ikea dus) met allerlei beestjes enzo erop, maar ze hadden ook allerlei meisjes-kleden