Ik ben zo trots op mijn meisje...... Sinds kort geeft ze aan dat ze gepoept heeft! Ze komt dan aangelopen met haar handjes op haar onderbuikje en zegt dan; "poepe...."
Ik bedacht me ook dat ze daar best vroeg mee was, maar wie weet. Is ze lekker vlot zindelijk overdag( en nee, ik bedoel niet over een half jaar al,) Zou wel lekker in aankoop van luiers schelen
Tsja, waarom niet over een half jaar? Tegenwoordig zijn kinderen echt heel laat met zindelijkheid, vroeger was met anderhalf redelijk normaal als ik 't van de oude mensjes op mn werk en opa en oma enzo begrijp.
jeetje wat goed zeg! S. gaat aan haar luier zitten als ze gepoept heeft, en heel af en toe zegt ze kaka.. ik hoop wel dat ze dit verder doorzet, zodat we er verder mee kunnen
Mijn zoontje zegt het idd ook. HIj begint nu al met zeggen als hij moet. Maar net niet vroeg genoeg dat ik erop kan reageren. Hij is net 1,5!
Mijn dochter zegt het ook al tijden...helaas bood het in haar geval geen garantie voor de toekomst. Ze roept om het potje en gaat vervolgens ernaast zitten poepen...
lol, mijn dochtertje zegt het ook al. Echt heel snel. Ze zegt als ze gepoept heeft bah en poep. Ook als ze in bed ligt en ze heeft gepoept dan hoor ik het over de babyfoon. Vind het toch wel knap hoor!
Mijn dochter zegt het ook al een poos, maar dan op het moment dat ze bezig is. Dan zie ik waterige oogjes en dan zegt ze zachtjes "poepuh" En als ze klaar is wijst ze naar het verschoningsmatje en houdt er een heel verhaal tegen
Leuk he? Maarreh, gewoon een potje kopen en lekker mee "beginnen". Die eerste maanden kan ze aan het potje wennen, pop er op, mee spelen, op je hoofd zetten. Ik heb een potje gekocht toen ze 14 maanden was, en inmiddels doet ze er af en toe een plasje op. Soms min of meer geluk, soms lijkt het wat meer echt "gedaan". Poepen geeft ze wel aan, maar nog niet op het potje gedaan. Het maakt mij persoonlijk niet uit of ze vroeg of laat zindelijk is (ja vanwege luiers kopen ja ), maar ze vindt het zelf erg interessant, dus waarom niet?
Wat schattig!!!! Ik wacht nog even met het potje denk ik. Wel ziet ze af en toe mamma plassen en dan zegt ze "passe". Dus voorzichtig aan raakt ze er wel aan gewent.