Vanaf vandaag mag de pavlik bandage (soort spreidbroekje)overdag af! Ooo ik ben zo blij! Na lang gerotzooi er mee komt nu eindelijk het eind in zicht! Kan ons meisje zich heerlijk verder ontwikkelen! Sorry, maar ik moest het echt even kwijt..... Ben zooo blij!
Heerlijk voor jou en je kindje! Geniet er van! Wat zal het voor haar vreemd zijn eerst! Maar dat zal vast snel wennen!
Fijn he!!!! Ons meisje heeft ook de pavlik gedragen. Van haar derde tot 7e maand. Toen de bandage af mocht zat ze al heel snel mooi rechtop en met 9 maanden kroop ze al door de kamer. Naar mijn idee heeft ze er geen achterstand door opgelopen. Vorige week zijn we nog naar de orthopeet geweest voor een foto, alles was nog goed. Als ze 2 jaar is moet ze nog weer voor een foto. Wel fijn die extra controle. Heel veel geluk nog verder met jullie kleine meid
Super!! Wij hebben s avonds een borrel gedronken op ons mannetje en onszelf voor het volhouden! Fijn hoor, nu kan ze verder
Wat fijn! Hoelang heeft ze hem moeten dragen? Wat zullen jullie genieten, lekker een zacht lijfje knuffelen nu!
Ja heerlijk hoor, lekker knuffelen! Ze heeft zich aangeleerd om achteruit te schuiven haha, maar dat komt vanzelf wel goed denk ik. Ze heeft het vanaf begin maart aangehad, 5 maandjes dus