pfff...5 december...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamom, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Vraagje: wat zouden jullie kopen voor een meisje van bijna twee, die al een ouder zusje heeft en dus ruim in het speelgoed zit...? Ik wil iets origineels (moeder is behoorlijk kritisch qua cadeaus, hoewel ik natuurlijk gewoon Sinterklaas de schuld kan geven als het niet bevalt ;)) voor ongeveer 15 euro...Ik dacht al aan kleren, maar das niet zo leuk met Sint lijkt me...

lastig...

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kun je niet een lijstje bij de mama vragen
    wij knippen kadootjes uit en dat geven we aan de lieve sinterklaasjes onder ons:)

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Leuk setje maken met bijv. pyjama, tandenborstel, leuk toilettasje, leuke elastiekjes ?

of een euke rugtas

Regenlaarsjes

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    een gepersonaliseerd boek?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza is bijna jarig en wij hebben van de opa's en oma's een fisher price kassaatje gevraagd en een plastic theeserviesje.
    Ze krijgt van onszelf een duploset, (wel wat diirder, maar Kruidvat heeft de duplo voor behoorlijk at goedkoper en via deze site kun je ook goedkoper een aantal bekende merken speelgoed kopen: www.2ttoys.nl)
    Bij duplo is het zo leuk, omdat er steeds nieuwe dingen komen en je daar eigenlijk nooit genoeg van hebt ;)
    Bovendien heb je ook nijntje-bouwstenen en van HelloKitty, dus dat zou je ook nog kunnen doen...

Verder voorleesboeken, (Woezel en Pip, Dikkie Dik, bijvoorbeeld).

6. Storm

Storm Niet meer actief

Vind dat Mirell wel de goede manier heeft. Als moeders zo kritisch is wat cadeautjes betreft komt ze zelf maar met een idee.

Maar Duplo is volgens mij altijd wel leuk.

Weet niet of ze wat met poppen heeft. Een poppenwiegje ofzo. Weet niet hoe duur dat is hoor, of zo'n badje. Kleertjes voor de pop.
    Kan me indenken dat je dat lastig vindt.

7. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Moeder had een idee...schoenen. Maar vind het niet zo leuk om de winterschoenen te verzorgen en die waren ook redelijk boven budget...Wil het wel leuk houden, er zijn er nog drie die cadeautjes krijgen. In ieder geval bedankt voor de suggesties, er staan leuke ideetjes bij!

Deel Deze Pagina