willen jullie deze even beoordelen vind dit heel gek was vanmiddag in een dolle bui en had genoeg testjes liggen en dacht doe er eentje kan mijn het schelen zit nog 7 dagen voor nod ???? er wam eerst een licht lijntje die binne 5 min iets donkerder werd daarna weer wat lichter en nu de met een lichte achter grond is zoals ik hem nu zie en die andere foto na 10 min genomen
Spannend!! Ik had van deze zwangerschap een wazigere test 7dpo. Het ziet er dus goed uit voor jou, voorzichtig gefeliciteerd .
ik teste 8 dpo ook al licht positief! en ik hoef niet te turen naar je streepjes, laat staan in het echt, want op de foto zijn ze altijd lichter succes
ik deed de test voor de lol had er echt niets van verwacht maar schok wel van vebazing na ja volgende week nog maar eens proberen hihiih of zondag
Hier ook 7dpo lichte test! Achteraf hoor wist op dat moment niet wanneer me ei was Staan in mijn album als je wil vergelijken!
ik wil iedereen bedanken voor jullie reactie mijn hoop is nu wel gestegen maar zal in de loop naar nod nog meer testjes doen en laat ik ook even aan jullie zien maar denk dat ik nu wel wacht tot maandag want als het zo is wil ik natuurlijk wel dat ze donkerder worden
dames ik ben nu erg onzeker geworden heb namelijk wel erg vroeg getest en nu durf ik niet meer ben bang dat er nu niets meer staat als hij niet donkerder is dan baal ik natuurlijk maar goed ik ga toch wachten tot eind deze week hoop ik en dan gewoon hopen op een knaller Hihihihii
nou heb net toch nog een testje gedaan maar hij blijft heel vaag zie een heellicht lijntje net als 3 dagen terug maar het is nog steeds heel vroeg natuurlijk ga nu donderdag pas weer eentje proberen en hoop dat ie dan al donkerder
nou ja als je het nu weer ziet, dan zeg ik vast voorzichtig gefeli mop!! Over 3 dagen weer testen!!! x
spannend hoor hier ook al 7 DPO getest, kijk maar naar het resultaat, 4 dagen voor ongi had ik al een knaller!!! spannend hoor!!