Hier hetzelfde. Ik heb ook een ruggenprik gehad en daarna ook niet kunnen plassen. Na 2 dagen mocht ik naar huis met catheter. M'n hele kraamweek erdoor laten verpesten. Durfde geen visite langs te laten komen omdat ik een zak aan m'n been had hangen. Ik heb bijna 3 weken niet kunnen plassen na m'n bevalling. Toen ik eindelijk zelf mocht catheteriseren lukte het. Ik heb pas sinds een paar weken weer drang om te plassen na veel bekkenbodemtherapie. Daarvoor plaste ik via een tijdschema. Het is nog steeds niet optimaal maar ik heb goede hoop dat het weer helemaal goed gaat komen. Succes ermee!
herkenbaar helaas. Na de bevalling van onze eerste dochter lukte het plassen ook niet goed. Kwam wel wat uit maar heel weinig. Toch naar huis gegaan, vond het zo erg in het zh (ook complicaties gehad bij de bevalling en uiteindelijk een vacuumverlossing). Alleen de volgende ochtend deed mijn blaas zoveel pijn. Hebben ze gekateriseerd, zat er meer als een liter in. Ik kreeg een kathter in. Later eruit gehaald en weer geprobeerd te plassen. Toen moest ik bijhouden hoeveel er achter bleef als ik geplast had. Zelf katheriseren net als jij. Wilde zo graag naar huis en mocht dat pas als ik zelf kon katheriseren. gelukkig ging dat goed. Toen ik eenmaal thuis was ging plassen weer erg goe. Er zat geen spanning meer op het moeten plassen. Na een kleine week kon ik ermee stoppen. De kathter vond ik hel. zat in de weg, moest hem steeds dragen zodat ik Emma niet goed kon tillen. En hij zat steeds tegen de wond aan wat heel veel pijn deed. Hierdoor had ik ook nog een urineweginfectie overgehouden wat ook erg pijn deed. ik was er toen ik het zelf deed na een kleine week vanaf. Omdat ik in mijn eigen omgeving zat was er geen druk meer. Goed rechtop gaan zitten en helemaal uitplassen. En ik las ook ergens niet heel erg vaak gaan plassen want dan plas je kleine ebetjes en word je blaas moe van. Ik heb zeker hierdoor een veel minder leuke kraamtijd gehad. Ook omdat mijn dochter in het ziekenhuis moets blijven.