honger aanvallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie 81, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    mijn zoon van 3 maanden heeft geregeld last van honger aanvallen, het is dan klokslag 2 uur na de fles, hij begint dan flink te krijsen en is ontroostbaar tot ik een flesje geef, hij krijgt dan af en toe een flesje water tussendoor, want hij krijgt nl 5 voedingen van 200cc en heeft al voeding voor hongerige baby,s. wie kent dit ook en kan mij hierbij helpen.liefs noukie
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Heeft hij geen krampen? Dan lijkt het ook of ze honger hebben, omdat eten zorgt dat de pijn even weg gaat.
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dacht ik idd ook al aan..
     
  4. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    tsja dat zou ook kunnen, maar hoe zou ik daar acher kunnen komen, het is wel zo, dat als ik hem de fles geef, hij hem ook helemaal leeg drinkt en dan wel tevreden is.
     
  5. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hij zet het dan ook echt op een gillen en ik kan hem dan op mijn arm leggen,(op zijn buik) maar dat helpt niet
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Dat wasd hier ook zo met de krampen. Tymen begon dan ineens vanuit het niets te krijsen, zo'n hoog gilletje. Ook liep hij rood aan en overstrekte zich. Vaak balde hij zijn vuistjes ook. Soms was hij dan ineens stil terwijl het 5 min later ineens weer kon beginnen.

    Goede tips tegen krampen zijn in ieder geval Cinababy en Sab Simplex.
     
  7. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    ik heb cina baby in huis,maar hoe kan ik dat het beste gebruiken, want als Tijn eenmaal slaapt, gaat het goed,je moet die toch ieder uur geven, en dat andere ken ik niet
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Bij mijn weten is cinababy normaal drie keer per dag drie drupjes. Bij echt acute klachten elk uur 3 drupjes, maar dan wel uiterlijk zes keer per dag. Je moet het ten minste een half uur voor of na de voeding geven. Je kunt dus ook op het moment dat de klachten zich voordoen drie drupjes geven, en dan eventueel elk uur. Maar je hoeft het dus niet op vaste tijden te geven.

    Kijk anders eens op de site van cinababy, van vsm (even googlen, staat ook wel in de gebruiksaanwijzing!)
     
  9. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Oh ja, sab simplex...als je dat intoetst op de zoekfunctie dan krijg je wel topics met het hoe en wat en waar je het kunt krijgen!
     
  10. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    bedankt alvast, en ik kijk nu ook op google.
     
  11. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij Justin helpt cinababy perfect!
     
  12. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hee Noukie leuk jou ook hier te zien. Ik heb voor Isa ook Cinababy gehad en dat werkte erg goed. Ik gaf het meestal een half uurtje na de voeding en dan inderdaad zo 3 x per dag. (de eerste dag wel 6 x)
    Hopen dat het helpt voor Tijn!
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Krijgt hij 200cc gewoon water en dan plus de voeding er nog bij in? Of totaal 200cc? Dus 180cc plus voeding. Mij was verteld dat je maar 5 maal 180cc maximaal is zeiden ze op CB.

    Maar goed hier heeft Cecile ook hongeraanvallen. Niet altijd maar soms komt ze een kwartier eerder en kan ze vrezelijk tekeer gaan en echt ontroosbaar tot dat ze fles heeft en dan is het ook weer goed!
     
  14. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Hier ook zo'n hongerbaby. Ze is nu 5 weken en krijgt 6 flesjes van 120 +4. Maar sinds vannacht heeft ze daar niet meer voldoende aan. Om de 2,5 a 3 uur wil ze weer drinken en blijft dus ook zoeken als ze alles al op heeft. Nu heb ik vanochtend 150 +5 gegeven en ze slaapt eindelijk als een roos. Maar ja, als ze zoveel blijft vragen kom ik boven het maximum uit (wat voor haar al veel te veel is). Woensdag mag ik pas naar CB en ben erg benieuwd wat ze daar zeggen. Oja, ze heeft ook al voeding voor hongerige baby's.
     

Deel Deze Pagina