Morgen hebben wij s middags en s avonds een feestje. Voor s avonds heb ik al 1 en ander bedacht aan hapjes, het is dan ook wat minder warm. Maar wat kan ik nou morgenmiddag op tafel zetten?? Voor de kinderen sowieso ijsjes maar de volwassenen willen ook wel wat. Misschien handig om te weten dat ze zich niet volledig vol hoeven te proppen omdat ze ook allemaal bij ons blijven bbq en. zelf had ik bedacht een grote schaal rauwkost met frisse dip...maar dan...
Meloen met Parma ham? Tomatenschijfjes met een olijf? Tomaten met uit en basilicum ? Mozzarella hapje ? Komkommer met kaas? Gewoon een grote schaal maken in de ijskast en steeds op kleine schaaltjes wat neer zetten Of je zet simpel wat chips neer.
Mijn dochter was in mei jarig en toen was het ook zo warm. Ik had toen oa blokjes meloen en een reepje ham opgerold en erop gedaan met een prikker. Lekker fris.
Parmaham smelt al weg als je het 1 minuut buiten hebt met deze temperaturen! Geen vlees en kaas met dit weer. Gewoon brood en ijskoude dipjes als tzatziki, tapenade enzo. Grote bak snoeptomaatjes. Repen watermeloen en ananas. Verder gewoon olijven, borrelnootjes en chips, heerlijk!
Fruit! Aardbeien, ananas, druiven En wat hartigs, tucjes, naturel chips, nootjes ofzo. En komkommerschijfjes, rauwe worteltjes en gele paprika met een dipsaus is ook altijd goed. Maar misschien serveer je dat al bij de barbecue