Heeeel klein beetje lichtroze afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leeuwinnetje22, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje22

21 aug 2017
    51
    6
    8
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik had gisteren om 2 uur smiddags heeeel licht roze afscheiding. En echt maar een mini beetje, maar ik ben gelijk zooooo ongerust :(. Ik ben 6 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb 2x een miskraam gehad..

Zijn er meiden die dit hebben gehad waarbij het niet op een miskraam uitliep :(?

Ik hoor graag van jullie!

2. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik had het gister ook, bij mij gelukkig weer snel gestopt. Bij jou ook?
    Was er ook behoorlijk van geschrokken, maar het kan door zoveel verschillende oorzaken komen... Baarmoedermond is beter doorbloed, en door een keer hoesten, niezen, tillen of seks kan er maar zo een vaatje stukgaan.
    Zolang je geen andere symptomen hebt is de kans het grootst dat het goed gaat, probeer daar van uit te gaan! Dat zegt natuurlijk ook niks, maar anders maak je jezelf helemaal gek :) (en ik weet hoe moeilijk dat is hoor, zie m'n onderschrift...)
    Hopelijk blijft alles goed gaan!

3. Leeuwinnetje22

21 aug 2017
    51
    6
    8
    Vrouw
    Wat heftig dat je dochter was geboren met 22 weken:(. Gecondoleerd! Dat lijkt me helemaal moeilijk dan, om nu te genieten..

Pff ja zó spannend.. heb Mn eerste echo van volgende week maandag naar aankomende vrijdag laten verzetten. Heb verder geen klachten. Ja zeurderige buikpijn, maar dat had ik eerder ook al. In ieder geval geen krampen en het is bij mij na gister ook gestopt... laat het aub zo blijven :(..

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had bij mijn oudste van week 6 tm 15 regelmatig roze/bruin verlies.... alles goed gekomen!

Deze zwangerschap 3 keer een bloeding gehad waarvan 2 met stolsels en al... ook goed gekomen!

Kan echt van alles zijn zoals al eerder beschreven

5. Leeuwinnetje22

21 aug 2017
    51
    6
    8
    Vrouw
    Wat fijn dat het bij je is goedgekomen!

Blijf toch zo onzeker, juist omdat het al 2x fout is gegaan.. misschien is mijn lichaam er niet voot gemaakt of zo ga je dan denken :(..

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Bij mij ook. Bij 5 weken (toen dachten ze aan een ma, want ik moest toen 6weken zijn) en 14weken precies zelfde en heb nu een zoontje. Uit deze zwangerschap.
    Misschien heb je sex gehad? Stomme vraag.. Maar je bent daar beneden beter doorbloed.

Deel Deze Pagina