Idd zo tussen de 75 en 100 euro, ik zou echt afdingen. Dat scheelde ons zo 20 euro. Willen ze niet kun je gewoon naar de volgende een paar meter verderop lopen.
Vijf jasr geleden 100eu... Niet gedaan! We hadden een kaart voor de bootbus, die heeft ons door venetie gevaren voor een tientje!
Je hebt verschillende routes Wij hebben gekozen voor de korte, goedkoopste, route. Bij ons ging het echt om de ervaring. Bij deze route kom je ook in de kleinste grachtjes waar je met de vaporetto (de openbaar vervoerboot die je naar verschillende vaste op- en uit-stap plaatsen brengt) niet komt. De ervaring was geweldig, zoiets wil je toch meemaken als je daar bent. Ga wel AFDINGEN. De prijs voor de korte route was in 2007 E80. Drie dagen lang liepen we langs dezelfde gondelier (die voor ons hotelletje stond)en drie dagen lang probeerde hij ons mee te krijgen in zijn gondel. Uiteindelijk nam hij ons voor E60 mee omdat het onze laatste dag was en we het toch echt moesten ervaren.
Zoek een mooie gondel uit, staat wel zo leuk op de foto's.... O ja, en kijk ook even of de gondelier er een beetje oke uit ziet en vriendelijk overkomt. Even scouten is dus wel mijn advies.
wij gaan er maar 1 dag heen. Wil het zeker doen maar hoorde al prijzen van 150 euro. Lijkt mij wat heavy.
maar 1 dag? oh dat is zo kort! Wij zijn 2 jaar geleden 4 dagen geweest en dat was prima (kan je alles rustig bekijken). Geen gondel gedaan want dat was idd duur en Venetië zelf is al vrij duur (toilet 1,50 bijv). Veel plezier! Ik mis het enorm
Ja lijkt me idd teveel, wij waren er in 2007 dus is wel alweer 6 jaar geleden maar denk dat het echt goedkoper kan hoor. En anders idd met de watertaxi ook erg leuk en stukken goedkoper
Zijn net terug van Cavalinno en hoorde van anderen dat de prijzen liggen tussen de 80 en 100 euro voor ong een half uurtje gondel. Hou ook rekening met de kosten van de boottocht naar Venetië.
Ik ben met een vriendin 4 jaar geleden geweest en hebben onderhandeld we Wilde niet meer als 70 euro betalen en hij going eerst niet akkoord toen liepen we weg.En Kwam hij achter ons aan gerent dat hij toch akkoord ging.Misschien werkt die tactiek ook voor jullie succes!