Hebben jullie na de geboorte op het werk getrakteerd op beschuit met muisjes? Ik hoor soms om mij heen dat de partner in de kraamweek naar het werk (van de vrouw) gaat om te trakteren. Ik zit te twijfelen of we dit zo gaan doen of dat ik bijv. trakteer als ik weer op het werk kom.
Of partner laten bezorgen of zelf later op bezoek gaan met lekkers. Je kan ook cakejes / muffins maken met muisjes of spekkies op stokjes en dan met plakmiddel in de muisjes dopen.
Ik ben tijdens mijn verlof met baby naar het werk gegaan (ook even showen, vinden mijn collega's leuk) en heb toen meteen getrakteerd. Maar goed, dat was pas na een paar maanden.
Ligt er denk ook aan wat voor werk je doet. Ikzelf heb niet getrakteerd. Eerlijk gezegd ook niet aan gedacht. Ben naar het werk gegaan toen collega afscheid nam. En 1x geweest om mijn terug keer te bespreken. Of je doet gewoon lekker simpel van die chocoladeflikken bij de koffie
Beetje afhankelijk van wat gebruikelijk is. Hier gaat de partner vaak wel op zijn eigen werk en het werk van de vrouw langs met beschuit, boter en muisjes (smeren doen de collega's zelf). En zelf ben ik met de baby langs geweest aan het einde van mijn verlof. Gewoon even bijkletsen, koffie dringen en de baby laten zien. Ik denk niet dat het netjes of verstandig is om tijdens zo'n lange verlofperiode niets van je te laten horen. En alleen maar een geboortekaartje sturen is ook erg kaal en onpersoonlijk.
Hier zijn er vier (!) groepjes met collega's op kraamvisite geweest, super lief! En aan het eind van verlof ben ik met de kleine naar werk toe geweest en getrakteerd op roze petit fours. Had echt geen zin of puf om beschuit te gaan smeren
Nee, mijn man is niet naar mijn werk gegaan om te trakteren. Wel is hij langsgekomen toen ik nog zwanger was met taart. En op zijn eigen werk heeft hij wel getrakteerd.
Op internet kan je ook geboortekoekjes bestellen! En evt daar laten bezorgen of laten brengen met een geboortekaartje
Ik ben ca. Maand later zelf naar het werk gegaan om te trakteren en dl te showen (was uur rijden vandaar niet eerder)
Bij mij zijn mijn collega's thuis geweest dus daar getrakteerd Voor mijn clienten heb ik wat gemaakt en dat is bij ze afgegeven.
Ik heb mijn leidinggevende binnen 24 uur gebeld en daarna en fotootje naar de groeps-app gestuurd. Daarna wisselend contact gehouden en met een maand of 2 een paar uurtjes langs geweest met beschuit met muisjes.
Mijn partner is niet geweest. Ik ben zelf in mijn verlof bij mijn collega's langs gegaan. Dit was wel pas na een aantal weken, omdat mijn herstel lamg duurde en ik 2 weken na de bevalling zelf nog een week in het ziekenhuis heb gelegen. Collega's zijn hier ook op kraamvisite geweest.