niet kunnen slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik slaap al een paar nachten slecht en nu de laaste nacht heb ik heel erg last van darm krampen het doet echt pijn.kan dit met de zwangerschap te maken hebben?kan het een groeispurt zijn dat de darmen etc aan de kant drukken zoja hoe lang duurt dit want ik word er gewoon ziek van.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik heb t ook... heb soms dat ik echt niet naar de wc kan en dagen dat het heel dun is en er uit loopt.. ook krampen.. echt darmen dus.. t kan idd een groeispurt zijn. Daar zat ik nl ook aan te denken.. en aambeien pfff.. heb dr al wel zalf voor maar prettig ist echt niet! :oops: :cry:

Vk zei de vorige keer (24wk) tot de 28 gaat het deze 4 weken nu heel hard.. denk leuk tof krijg een dikke buik.. ja zegt ze maar t kan van binnen ook allemaal zeer gaan doen en rekken en trekken en de boel in de verdrukking brengen dus..

Groetjesss Danielle

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

dus ik heb er nog wel even last van ik werd vanacht gewoon misselijk van

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja ik ken het

tot kippenvel toe.. brrr

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

zijn er ook dingen wat je er tegen kan doen want ik heb het nu helemaal gehad de ontlasting is nu echt waterdun(sorry) ik heb echt last van mijn darmen mag je ook paracetemol gebruiken of werkt dat niet?

*vroeg ze wanhopig :) *

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

is er echt niemand die iets weet?

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Was laatst ook erg aan de race en toen kreeg ik de volgende tip van mijn vriend....
    dacht dat het niet zou werken, maar bij mij werkte het echt (twee keer)!

Cola drinken zonder prik.....!

Smerig maar het rommelen stopte snel..... en het lozen ook!

xxmona

p.s. niet te veel cola drinken natuurlijk!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ken het wel met 7 up. Nee verder weet ik het ook niet. zou geen norit ofzo nemen want voor je t weet is het weer zo hard dat t er niet uit wil!

heb het overdag ook wel es.. krijg ik t zo benauwd en kippevel en buikpijn dat ik bijna niet meer kan lopen en dan moet ik ook gauw gaan..

Succes.. volgens mij hoort het er echt bij!

Groetjes Danielle

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou dan ga ik zo iets proberen.je word echt wanhopig met zo iets.normaal ge je 1 keer per dag en nu 10 keer bah bah.ik durf niet eens de hond uit te laten want ik ben bang dat ik dan moet.het zal er vast bij horen maar leuk is anders

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb net ook weer een lastige nacht meegemaakt, bij mij is het al elke nacht, ik ben kapot.
    Ik kijk echt op tegen de avond.
    Ik ga vandaag eens activia yoghurtjes halen, hopen dat dit helpt.

11. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ik slaap heel slecht omdat ik elke half uur naar de wc moet om te plassen. Heb geen blaasontsteking.
    Maar het is wel erg vervelend want probeer maar in slaap te komen als je lieftallige vriend lekker ligt te snurken en jij je draai niet kunt vinden

Deel Deze Pagina