Pfff wat vervelend is dit. Al 2 weken slaap ik erg slecht en ik kan niet zeggen waarom. Ik ben inmiddels 39 weken zwanger. Overdag heb ik soms alleen een momentje dat ik moe ben, maar als ik dan op bed ga liggen slaap ik een paar korte slaapjes ipv aan 1 stuk door, en dat is 's nachts ook zo maar de tijd tussen die slaapjes is echt lang... Is hier iets aan te doen? Gisternacht hoopte ik maar zo dat de bevalling niet zou beginnen, was er echt niet klaar voor.
Ik denk dat er weinig aan te doen is helaas... Zoals je kan zien aan het tijdstip waarop ik reageer, heb ik er ook last van
Enjoy the club Helaas herkenbaar de laatste weekjes. Hopelijk lezen jullie dit niet vannacht maar ergens overdag als je uitgeslapen bent
Ik doe ook absoluut geen oog meer dicht. S'avond als ik op bed ga ben ik echt op, maar eens lekker slapen ho maar. Loop de hele nacht rond te spoken en tegen 8 uur roept mijn zoontje van wik wil graag uit bed....pfff nog even volhouden. @RianneF Snap dat het voor jou helemaal zwaar is momenteel. De bevalling is in aantocht en dan ook nog niet kunnen slapen....hoop voor je dat je nog een beetje kunt uitrusten voor het grote moment.
Het rare is dat ik nu ook niet moe ben... Je zou dus denken dat je lijf er klaar voor is, zo vol energie... Heb wel wat kunnen slapen maar ben ook zeker weer 4 keer m'n bed uit geweest. Vanmiddag dus maar niet naar bed, kijken of dat beter is.
Hier slaap ik in de nacht heel moeilijk als ik overdag geslapen heb, dus dat probeer ik meestal te voorkomen. Gelukkig slaap ik verder nog wel best ok, maar het is wel vervelend als je dat niet kunt.
jep hier ook al weken helaas. heb al in het ziekenhuis gelegen dat ze me hebben platgespoten met slaap en pijnstilling niet dta het geholpen heeft want ik bleef gewoon wakker. daarna temazepam mee gekregen eerst 1 om te kijken en nu zit ik op 2 tabletten voor het slapen gaan maar dan slaap ik ook een uur en ben weer wakker. de enige remedie is bevallen
Helaas herkenbaar...vind het zo vreemd! Ook als ik een drukke dag heb gehad en eigenlijk moe ben, als ik in bed lig ben ik klaar wakker. Wordt sowieso om de twee uur wakker om te plassen of omdat mijn arm of been pijn doet door afknelling. Slaap in middag alleen als ik voor 9.30u ben opgestaan, anders niet. Vrees ook dat het blijft tot bevalling....en dan zullen we ook wel slecht slapen omdat er een kleintje is dat wil drinken. Oei het is volgens mij voor de komende jaren gedaan met de goede nachtrust!
Hier hetzelfde probleem.. Niet in slaap kunnen vallen, omdat ik continu aan de baby moet denken.. En eenmaal in slaap, steeds wakker worden om te plassen, dorst en pijn in rug en buik.. Wat verlang ik weer naar normale nachten!
Haha, de eerstkomende JAREN geen nachtrust hebben valt wel mee, je moet meer in weken/maanden denken Gelukkig (nou ja, niet voor degenen die er last van hebben) wel een herkenbaar probleem. Zou ook wel raar zijn als ik de enige was. Dan heb ik ook nog eens een hartslag van hier tot Tokio, gelukkig voel ik die niet in m'n keel maar ben er vannacht dus wel voor m'n bed uitgegaan om te Googlen of dat kwaad kon. Schijnt er ook bij te horen... Ik ga vandaag maar eens een trampoline opzoeken! Als bevallen het enige is wat helpt, moet dat maar gauw gebeuren!
Pfffff hier ook sinds 2 weken wat een drama... vannacht was het half 3 en om half 7 mocht ik er weer uit :S