dan de baby? Ik kan, zo goed als, alleen nog maar aan de baby dingen denken! Ow ja.. En aan babyspullen, de babykamer, de bevalling en noem maar op.. Ik lees zo goed als alleen nog maar dit forum en veel tijdschriften die gaan over de baby. Om mijn buik kan ik ook al een tijd niet meer heen en de pijn in mijn lichaam helpt me er ook de hele tijd aan herinneren dat ik zwanger ben! Nog meer vrouwen met dit probleem?? Daarnaast verveel ik me gigantisch nu ik thuis zit.. Hoeft natuurlijk niet, want kan nog altijd de vele babykleertjes wassen. Deze liggen uiteraard allemaal al gewassen klaar. Maar wil zo graag weer met wat andere dingen bezig zijn.. Hoe doen jullie dit?
Ik had dat bij de eerste ook. Bij deze tweede zwangerschap heb ik geen tijd en energie meer om alleen maar aan de nieuwe baby te denken .
Hmmm.. Misschien maar een tweede zwangerschap proberen dan.. Maar met al een kleine in huis, zal dit inderdaad wel anders zijn ja.
dat is idd anders, tot op bepaalde hoogte. sinds 2 dagen wil ik niets anders dan alleen zijn en slapen. niet handig als je al een dreumes hebt...