buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suprise, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    hoi dames.

ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en weet dat sinds vorige week. Nu maak ik me alleen een beetje bang door eerdere mk's. Ik had vanmorgen een knaller van een test maar heb al zeker een dag of 3 de hele dag door buikpijn en rugpijn. Echt van die ongi krampen. Is dat normaal dat je ze echt de hele dag door hebt?

Liefs Suprise

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Is er niemand die mij gerust kan stellen? heb echt de hele dag pijn in mijn buik en ook heel vaak in mijn rug. Kan me dat niet herinneren van de zwangerschap van mijn zoon

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb het ook, al 3 weken. ;) maak je geen zorgen meid, stress is ook niet goed voor je beebje :)

4. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    ik hoop je gerust te kunnen stellen meid, ik heb het ook gehad,of het toch al het oprekken ofzo van je baarmoeder en of banden zijn weet ik niet, maar ik ben inmiddels bijna 37 weken zwanger,probeer eens een kruik of een lekker warm bad, dat kan wel eens helpen!
    suc6 ermee.

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    bedankt dames voor de reactie. warme kruik helpt helaas niet en een bad heb ik niet. doe maar mooi rustig aan we zullen zien

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had bij de eerste ook constant ongi krampen, erg pijnlijk! hoort erbij!

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb dat ook gehad. Nu soms nog

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    wat ook kan verlichten is een lekkere warme douche... nu ik zwanger ben, zweer ik bij mijn krukje onder de douche... lekker zittend die warme stralen over je heen laten stromen...

Die buikpijn is heel normaal... heb ik ook heel erg last van gehad, af en toe nog steeds (de andere ongemakken overheersen meer :p) en ben inmiddels 16 weken zwanger :)

9. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik vond het in het begin sowieso voelen alsof ik ongesteld was. Nu af en toe nog.

Afwachten, uitzitten en je er niet druk over maken. Je kunt er toch niets aan veranderen. Zoek maar wat afleiding, dan gaat de tijd sneller.

Succes!

Deel Deze Pagina