Hoihoi, Ik heb even een vraag Ik ben vandaag 36 weken en 3 dagen zwanger. Afgelopen weekeind dacht ik vruchtwater verloren te hebben. Heb dit ook opgevangen en daarna de verloskundige gebeld. Ook zij dacht aan vruchtwater en stuurde mij Door naar het ziekenhuis. Daar konden ze niks vinden (stom van mij maar wat ik op had gevangen had ik inmiddels al weg gegooid en dus niet mee genomen). Maargoed het ziekenhuis gaat er dus van uit dat het geen vruchtwater is en dat stelde mij gerust. Nu heb ik alleen sinds dat "verlies" een soort pers aandrang vanuit m'n onderbuik (blaas?) Net of ik heel nodig naar de wc moet maar dan komt er niks maar verder niet pijnlijk en ook geen weeen, wel veel harde buiken en druk maar niet regelmatig. Snachts wel erg veel last van voorweeen (pijnlijke harde buiken). Dit vandaag toch ook maar even gemeld bij mijn verloskundige en zij stelde voor om m'n urine te laten checken voor eventueel blaas ontsteking. Mijn urine blijkt dus schoon. Wat kan het nog meer zijn? Groetjes sanne (Ps. Deze vraag ook in een ander topic geplaats maar die is op de verkeerde plek gezet dus bij deze nogmaals)
Komt me bekend voor, volgens mij is het gewoon de baby die drukt. Heb soms ook echt het gevoel alsof er iets naar buiten komt of wilt.. Is je kindje al ingedaald?
Ja kindje is inderdaad al helemaal ingedaald. En het is net of m'n lijf uit zichzelf gaat persen zonder dat ik er wat aan kan doen :s echt heel raar. Ik heb trouwens niet het gevoel dat er iets naar buiten komt dat niet.