Hoi hoi Ik heb gister positief getest we zijn echt super blij hebben 4 oktober de eerste echo en zijn zo benieuwd Nou heb ik al best even wel de krampen alsof ik ongesteld moet worden, dus ik dacht ook echt dat ik het zou worden haha maar is dit normaal? Het maakt me nogal onzeker heb dit eigenlijk bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet echt gehad .. Ben continue bang dat het mis gaat hierdoor.. iemand ervaring ermee toevallig?
Ik had dat in m’n vorige zwangerschap ook heel erg… soms zo erg dat ik dubbelklapte van de pijn… heeft met de groei van de baarmoeder te maken hebben ze mij verteld.. Ik heb gister op 9dpo ook positief getest en krijg dezelfde krampen weer, dus zolang ik dat voel, voelt het voor mij goed..
Dat stelt mij wel een beetje gerust Heb verder nergens last van haha maar ben ook nog maar heel pril zwanger natuurlijk
Ik herken het zeker! Heeft idd te maken met de groei van de baarmoeder. Die hangt aan banden in de buik en door het groeien komt daar druk/trek op en dat kan zich uiten in lage rugpijn, pijnlijke liezen en menstruatieachtige krampen
Mijn mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook heel erg gehad, nu deze keer niet. Denk maar zo dat er van alles in werking is in je baarmoeder Gefeliciteerd!
Ik heb ze ook best wel heel erg.. Schrok er ook enorm van, maar VK verzekerde dat het er allemaal bij hoort. Maandag eerste echo.
Stelt me heel erg gerust allemaal haha Mijn vk zei ja het kan erbij horen maar je weet t nooit Spannend dan maandag!!
Ja mij ook hoor! Ik had de krampen ook nog eens in combinatie met bruinverlies, dus ik zat helemaal in de stress.. maar gelukkig was het eenmalig. Jaa zeker spannend maandag! Heb nog nooit zo hard gehoopt dat het weekend heel hard zal gaan.
Oh dat snap ik helemaal ja als je ook bruin verlies hebt! Dat het weekend dan idd maar heel snel mag gaan haha ik moet nog wachten tot 4 oktober Duurt nog even
Dat is helemaal normaal hoor ! Maak je geen zorgen ! Ik heb dit momenteel ook en bij de vorige zws hetzelfde. Dokter zegt dat het idd door de groei van je baarmoeder is ..
Ja is zeker lastig! Ik ben ook gewoon super onzeker.. Heb net nog eens een test gedaan om te kijken of er verschil in zat.. Het zat er wel in hahah
Haha heel herkenbaar.. Laatste keer dat ik ging testen was omdat mijn borsten ineens bijna niet meer gevoelig waren. Het "zwanger" streepje was nog donkerder dan het test streepje haha.
Ik herken het ja ik ben heel de tijd ook aan t voelen of ze nog zeer doen.. Wat die onzekerheid wel niet met je doet hahah
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik ben nu negen weken zwanger en heb vanaf week 5 ook die erge menstruatiekrampen. In mijn eerste zwangerschap had ik het minder erg, maar elke zwangerschap is toch maar weer anders.