Heel herkenbaar helaas.. Tot 14 weken om 23.00 in slaap vallen en vanaf 1.00 wakker om het uur en om 5.00 opstaan omdat ik klaarwakker was. Tot 14 weken gehad. Nu 17 weken en het komt weer terug.. Nog niet zo erg als in het begin dus hoop dat het dat ook niet word!
Slapen, wat is dat? Ik sliep in de eerste 16 weken max 3 uurtjes per nacht. Rest van de zwangerschap tot op heden max 6 uurtjes per nacht. Doodop, maar m'n lichaam wil gewoon niet zo lang in ruststand lijkt het. Mocht je er echt last van krijgen dan kan de dokter of VK met je meedenken. Vaak helpt het ook om tussendoor snelle slaapjes te pakken, zodat je dag in etappes kan opladen. Het kan natuurlijk dat de slapeloosheid verdwijnt de komende weken, zwangerschap is een heel variabele invulling op alle dames die het zijn Succes!!
Ik herken het wel, slaap wel slechter ben nog maar net zwanger hoor haha Maar normaal slaap ik sowieso tot men wekker en de laatste nachten word ik erg vaak wakker en ben ik vaak ook ruim voor men wekker wakker haha
Ik herken ook van in het begin dat ik weer lichter sliep. Ik heb normaal veel moeite met opstaan en toen was ik voor de wekker aan wakker enz. Na een paar weken veranderde dit weer. Toen kon ik gelukkig weer normaal slapen. Nu sinds een paar weken begin ik weer lichter te slapen en als ik wakker word ben ik wakker ook al is het 3 uur 's nachts. Als ik daarna weer in slaap val kom ik juist weer niet uit bed als het tijd is om op te staan. En dan de hele dag doodmoe.