uitsloven

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tanja8, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Dames ik heb even raad nodig.

Onze kleuter krijgt regelmatig ee nvriendinnetje op bezoek, woont hier in de buurt helemaal gezellig prima
    Maar ze moet zich altijd zo uitsloven, niet luisteren, opeens moet ik alles meerdere keren zeggen. Ze kan dan heel onaardig doen tegen dat meisje en alsik daar wat van zeg dan heeft ze geen idee.

Zojuist stond ze boven op dat meisje:$ dat meisje gaf geen kik maar ik vond het niet kunnen. Dus haar even apart genomen en gezegd dat ik dat niet wil hebben. Ook benoemd dat ik vindt dat ze slecht luistert en dat ik wil dat ze vanaf nu goed gaat luisteren en gewoon lief gaat spelen.

Vervolgens even gevraagd wat ik gezegd had, dit kon ze herhalen maar begon hard te huilen. Hier de regel dat ze dan even in de gang blijft en als ze klaar is mag ze weer binnen komen. ze zat daar echt te krijsen MAMAAAA PAPAAA HELP ME DAN!! ze kan goed dramatisch doen:D

Maar goed hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb wel geprobeerd van te voren afspraken te maken, maar naarmate de tijd verstrekt vervaagd dit dus behoorlijk. Dit doet ze bijoorbeeld ook als we ergens zijn bij opa of oma en als er mensen hier komen.

Komt dit bekent voor? en hoe gaan jullie hier mee om?

Groetjes tanja

Deel Deze Pagina