Houd mn lichaam me voor de gek of toch..?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marisb, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisb

Marisb Lid

13 okt 2008
    15
    0
    0
    Ook ik kom me hier even melden met een vraag..

Ik ben al een aantal jaren aan de pil (microgynon) maar werd 2 maanden terug maar heel licht ongesteld. Afgelopen keer met menstruatie kwam het ook pas erg laat op gang en met 2 dagen was het ook weer weg. Verder had ik juist geen pukkeltjes/buikpijn enz, wat ik normaal wel heb.

Ik heb de laatste tijd steeds steekjes in mn onderbuik en onderrug, 's avonds wat opgezette buik, ruik gekke dingen, vaker plassen, last van maag met misselijkheids vlagen en vooral ontzettende stemmingswisselingen/ emotioneel.. Gister heb ik een test gehaald en vanochtend gedaan.. was alleen niet op t goede moment denk ik omdat ik niet nu ongesteld moet worden (zit dus midden in cyclus) Kan dat moment van testen invloed hebben? Vanochtend was hij dus negatief.

Ik hoor graag jullie mening, heb toch mn twijfels..
    Alvast erg bedankt!
    Liefs Mar

2. Jessica018

15 okt 2008
    50
    1
    8
    Hoi Mar, het moment van testen kan wel invloed hebben. Maar als ik het goed begrijp ben je dus niet gestopt met de pil? Toen ik de pil nog slikte had ik ook vaak zwangerschapsverschijnselen waardoor ik (bijna) elke maand weer in de stres schoot. Ik zou je aanraden om even aan te kijken of je straks weer normaal ongesteld word. Maar als dat niet het geval is dan gewoon nog een test doen. Succes!

3. Marisb

Marisb Lid

13 okt 2008
    15
    0
    0
    Oke, dank je wel.! Ik zal het idd even aankijken en wachten op de volgende maand.. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad en was het toch raak of gewoon een rare cyclus?

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zit nu in hetzelfde schuitje...

Vorige maand niet ongesteld geworden op wat roze bruine vlekjes na. Deze maand afwachten dan maar. Ik heb nu 3 testen gedaan, die waren negatief.

Bij 3 weken overtijd naar de dokter gegaan, daar was de urinetest ook negatief. Deze maand moest ik afwachten, en kijken of ik ong werd. Maar dat heeft 2 dagen geduurd, is heel vreemd. Licht en waterig,en in het begin was het juist oud bloed. Verder was het heeel weinig, en ook maar 2 dagen geduurd. al is er nu weer wat waterige afscheiding (alleen bij afvegen). Ik twijfel nu dus om terug naar de dokter te gaan. Ze raadde me aan als het weer uitbleef of als het minimaal wastoch bloedtest te doen.. Maarja, wat is minimaal ;)

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou jah dit klinkt idd wel minimaal toch?
    als je normaal gewoon echt par dagen helder bleod hebt en nu maar heel weinig en alleen bruinig dan zou ik toch maar ff bij die arts langsgaan voor bloedtest want je weet maar nooit. je zou niet de eerste zijn waardoor de kleine door pil komt. ken dr zelf ook een aantal.

6. Marisb

Marisb Lid

13 okt 2008
    15
    0
    0
    Sallie, thanks.. Voor jou dus ook even afwachten! Vervelend he.. die onzekerheid!

Mama suus, Idd is het wel minimaal maar net voldoende om je toch druk te maken haha. En ik wacht dan wel de komende menstruatie af.. Ik zie dat jij 1 dag over tijd bent.. spannend.! Wanneer wil je gaan testen?

Deel Deze Pagina