Er zit iets onder mn ribben.... maar wat?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkie97, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Ik voel de laatste tijd steeds wat onder m''n ribben. Dan krijg ik een beetje stekende pijn en dan ga ik voelen dan zit er een stukje baby ;) Een voet, een knie, een kont, een hoofd, geen idee, maar het is een hard bolletje. Als ik er overheen wrijf of duw gaat het na een tijdje wel weg, maar ik zou wel graag willen weten wat het nou is. Weet iemand hoe je kan voelen welk deel dat is wat tegen je ribben port?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Een hak? lijkt me geen pretje, vraag het de vk, misschien weet zij het.

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Mijn uk ligt al 14 weken op iedere echt (heb ik om de 3 weken gehad) altijd t zelfde. De voetjes altijd rechtsboven. Maar ik kan t echt niet herkennen!!

Soms denk ik echt dat t de billen zijn, omdat ik t een groot voetje vindt anders. Maar ja....

Bij de een is het duidelijker te voelen als bij de ander. Er zijn VK's die het heel goed kunnen voelen en t ook kunnen uitleggen. Over een forum lijkt me wat moeilijk :D

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Denk of het hoofdje of het kontje :D

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Pff nou wat het mag zijn, van mij mag het wel een beetje verplaatsen ;) kan bijna niet meer lekker zitten zo...
    Kindje lag de laatste controles steeds met hoofdje beneden dus het zal inderaad t kontje zijn of een been ofzo..
    Als ik er een beetje op duw dan ''voel'' ik het ook beneden zeg maar, dus zal niet te hard duwen anders heeft ze straks een hersenschudding ;)

6. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier heb ik al weken een voetje tegen mn ribben dat doet echt auw!

Deel Deze Pagina