Ik voel de laatste tijd steeds wat onder m''n ribben. Dan krijg ik een beetje stekende pijn en dan ga ik voelen dan zit er een stukje baby Een voet, een knie, een kont, een hoofd, geen idee, maar het is een hard bolletje. Als ik er overheen wrijf of duw gaat het na een tijdje wel weg, maar ik zou wel graag willen weten wat het nou is. Weet iemand hoe je kan voelen welk deel dat is wat tegen je ribben port?
Mijn uk ligt al 14 weken op iedere echt (heb ik om de 3 weken gehad) altijd t zelfde. De voetjes altijd rechtsboven. Maar ik kan t echt niet herkennen!! Soms denk ik echt dat t de billen zijn, omdat ik t een groot voetje vindt anders. Maar ja.... Bij de een is het duidelijker te voelen als bij de ander. Er zijn VK's die het heel goed kunnen voelen en t ook kunnen uitleggen. Over een forum lijkt me wat moeilijk
Pff nou wat het mag zijn, van mij mag het wel een beetje verplaatsen kan bijna niet meer lekker zitten zo... Kindje lag de laatste controles steeds met hoofdje beneden dus het zal inderaad t kontje zijn of een been ofzo.. Als ik er een beetje op duw dan ''voel'' ik het ook beneden zeg maar, dus zal niet te hard duwen anders heeft ze straks een hersenschudding