ervaringen efteling hotel

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Wij zijn van plan om 15 augustus met 3 kids een nachtje in het efteling hotel te blijven slapen wat is jullie ervaring.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Super! Wij zijn getrouwd in de Efteling en sliepen in de bruidssuite, niks dan goeds over de service en gastvrijheid! Vond het echt super!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben er ook een keer geweest (wel al ff geleden, jaar of 5 terug) en ik vond het ook super!

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik ben er jaren geleden een keer geweest en dat is prima bevallen. Mooie kamers hebben ze ook. Zeker voor kinderen is het echt een aanrader!

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ben er begin juni geweest. Erg leuk!

6. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Wij zijn vorig jaar augustus geweest. Vond het super leuk! En echt het geld waard :)

We hadden een standaard kamer, maar niks op aan te merken, ook het ontbijt was goed!

We gaan in November weer met de hele schoonfamilie.

7. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Mijn schoonzus is een paar keer geweest met man en kinderen en vond het erg leuk, vooral voor de kinderen.

8. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn vorig jaar geweest en vonden het geweldig. Je loopt ook zo het park in via de achter ingang, geen rijen dus en gratis parkeren.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ook wij hebben het (indertijd met 1 kind) prima naar ons zin gehad :) . De kamers zijn een paar jaar terug gerenoveerd en zagen er hartstikke mooi en netjes uit :) . Wij hebben genoten indertijd!

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben wel in bosrijk geweest en vond dat helemaal super. Ook gratis parkeren en eerder het park in. Leuk is dat er een zwembad bij zit en het bosrijk park zelf ook leuke dingen voor kinderen heeft (natuurlijke speelelementen.)

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    wij zijn ook in bosrijk geweest en het was echt superleuk! het hotel zag er ook mooi uit. Mooie, schone kamers. niets te klagen en de efteling is met kleintjes natuurlijk ook echt heel erg leuk! (vond het zelf stiekem net zo leuk ;) ) haha

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Super! Afgelopen februari in het Eftelinghotel geslapen en het was ontzettend mooi. Het was destijds Winterefteling en -13 overdag, dus was blij dat we tussendoor terug konden hihi. Het is een hele ervaring! Vond het personeel erg vriendelijk, de kamers heel netjes en het ontbijt goed verzorgd (al vond ik wel jammer dat de lakeien die vroeger bij het ontbijt wachtten, er niet meer waren)

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij vonden het ook heel erg leuk, zijn 2 jaar geleden met zijn tweetjes geweest en hadden de Fata Morgana Suite. Was ontspannen, lekker gegeten en heel de dag in de Efteling rondgehuppeld.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ook ik ben heel positief, alles goed geregeld en als er wat is komen ze je meteen helpen.

ook voor de kindjes een superbelevenis, ze mogen zichzelf inchecken bij een kinderbalie, en bij het ontbijt is er speciaal voor de kindjes een eigen buffet klaargezet

15. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Leuk, allemaal positieve reacties

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Niet dat diner speciaal voor kinderen vergeten!
    Zooooo leuk!

Met de kok van doornroosje... Echt super.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Efteling hotel is een echte aanrader maar Bosrijk.. dat vergeten we ons hele leven niet meer!

Beide dus erg leuk!

Deel Deze Pagina